sparky Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 hei alle sammen eg har lurt på og Heve en chevy Starcraft noen som har prøvd dette før??? om det er mulig og få tak i et kit eller må eg mekke et sjøl?? noen som har forslag til hvordan eg skal få dette til??? for og lage det mest mulig holdbart med henhold til EU godkjnning osv... dette er en 1990 Chevrolet starcraft med høyt tak så eg vet ikke om dette er noe som vil ha noe og si at bilen er 2,30Mtr høy fra før av!!! takker for all hjelp!! Mvh: Sparky! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Hei. Dette hørtes nytt ut ja:) Det du kan gjøre er å sette på luft i tilegg til de fjærene du allerede har. send meg en mail, skal jeg forklare nermere. Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Starcraft van da sikkert? 2wd eller 4x4conversion? eller er det en suburban med høyt tak? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Starcraft van da sikkert? 2wd eller 4x4conversion? eller er det en suburban med høyt tak? Jepp det er en Starcraft Van med Høyt tak og 2WD... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Full av undring tillater jeg meg å spørre hvorfor man ønsker å heve en bil som allerede er høyere enn den er bred. Bakkeklaringa blir jo ikke særlig bedre medmindre man monterer portalaksler. Kjøreegenskapene blir ikke bedre medmindre man monterer vinger. Og innsteget blir jo ikke enklere medmindre man medbringer stige... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Full av undring tillater jeg meg å spørre hvorfor man ønsker å heve en bil som allerede er høyere enn den er bred. Bakkeklaringa blir jo ikke særlig bedre medmindre man monterer portalaksler. Kjøreegenskapene blir ikke bedre medmindre man monterer vinger. Og innsteget blir jo ikke enklere medmindre man medbringer stige... Hvorfor??? jo: for og se om det går, for orginaliteten, for moroen, for og ha noe oppsktsvekkende!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Håper ikke det er snakk om noe mye?? Er ingen problem og heve den. Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Jepp det er en Starcraft Van med Høyt tak og 2WD... Tro meg, det er ikke verdt å bruke tid og penger på en slik ombygging... En Chevy van er ustø nok som den er. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Hvorfor??? jo: for og se om det går, for orginaliteten, for moroen, for og ha noe oppsktsvekkende!!! Hvorfor kan ikke du sette stridsvognmotor i vanen din som alle oss andre... :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg