Gå til innhold

Min BMW cab

Ranger emnet

708 Racing

Anbefalte innlegg

Har gått til anskaffelse av ny bil. Og denne gangen ble det en 1994 BMW 318 cab.

Slik så den ut når jeg henta den:

12032007398.jpg

Fikk senka den litt fram i helga, så nå er det rette stuket på plass!

17032007408.jpg

Hadde ikke tenkt å gjøre stort med denne, men planer i første omgang er å bytte ut speila til M3 speil. Og bytte orginalfangeren med en M3 fanger. Noen som har dette til meg eller? :)

Planer utover det er Rieger infinity skjørt og hekk. 18" hjul. Men dett får jeg ta når gryna strømmer inn! ;)

Har noen spørsmål som jeg ønsker noen kloke svar på her da. Ikke så alt for vanskelige for dem som kan det vil jeg tro...

Hva er størrelsen på orginalhøytalere i dører forran, på sidene bak og nede i "gulvet" forran?

Passer grøftelysa fra org fanger på M3 fangeren?

Hvor vil dere anbefale å kjøpe M plast henn?

Spør og kommenter! Flere bilder kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tåkelysene fra originalfangeren passer i m-tech fangeren ja :) er vel 5,25" nede i gulvet tror jeg. Blir vel å se litt i Trondheim i helgene utover sommeren du da regner jeg med :) Helst med full bil og fulle folk med heimbrent og tuborg hengende ut overalt i skikkelig Hølonda stil? :drunk:

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tåkelysene fra originalfangeren passer i m-tech fangeren ja :) er vel 5,25" nede i gulvet tror jeg. Blir vel å se litt i Trondheim i helgene utover sommeren du da regner jeg med :) Helst med full bil og fulle folk med heimbrent og tuborg hengende ut overalt i skikkelig Hølonda stil? :drunk:

Det høres bra ut. Bli vel en runde eller nå med den der ja. Hehe! ;) (ska hæls fra John Iver)

Ja, har vært innom dær. Noen som har gode/dårlige erfaringer med koed da? Betaling, leveringstid etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte deg i Osloveien i 6 tiden på lørdag. Med taket nede og bilen full av bønder og alkohol? :D Hils tilbake ;) Hadde taket opp jeg da imotsetning til deg. Kan tro jeg ble sjalu siden motoren på taket mitt ikke er ordnet enda :P Så ihvertfall ganske digg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte deg i Osloveien i 6 tiden på lørdag. Med taket nede og bilen full av bønder og alkohol? :D Hils tilbake ;) Hadde taket opp jeg da imotsetning til deg. Kan tro jeg ble sjalu siden motoren på taket mitt ikke er ordnet enda :P Så ihvertfall ganske digg ut!

hehe. Kan stemme det ja!

http://www.styling-tech.no har jo det meste av styling da.. eventuelt gs-bildeler:)

Ja, fikk en kampanjekatalog fra GS som jeg skal bestille noe småtteri ifra...

Ellers er det ikke mye nytt. Har tatt en liten service, med olje, oljefilter, viftereim, kjøleveske og diverse.

Har også fått has på en M3 front, som jeg mest sansynlig henter etter helga. Venter også at sommerhjula kommer rundt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Da er plastikk og justerbart senkesett bestilt! :)

Hva slags plastikk har du bestilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er plastikken jeg har bestilt.

Front, hekk, skjørt, catkiller, M3 speil og -97 grillen.

rieger1.jpg

rieger2.jpg

Planen er å hente det i Trondheim i morgen, og padde det ned samme dag, men vi får se hva jeg rekker.

På tirsdag regner jeg med det blir montering av senkesett, så får jeg håpe hjula kommer denne uka.

Planen er å ha den sånn ca ferdig til Lånketreffet i slutten av måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider