708 Racing Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Da fikk jeg henta hjem Rieger`n! Har gått over alt med grå pad, og skal vel lakkere det de nærmeste dagene. Her er det meldt vinter igjenn til helga, så har foreløpig ikke noe stress. Hjula kommer vel i helga, men er på utkikk etter en rimelig 18" pakke. Noen som vet? Skal være nytt... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Dette blir bra;) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Var å kjika på hjul i går... Ble litt betatt av disse. Tror nok det blir min neste investering, men må roe ned forbruket litt nå. Ser i den første posten at jeg har ver ganske så beskjeden med planene mine. Men har vel sklidd litt ut siden det... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hva er prisen på de der da? STørrelse? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Funderer på 18" eller 19". Prisen var henholdsvis 8000 og 10000 for pakken. (CA!) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 17" hjula er på. Men bilen blir desverre ikke ferdig til Lånketreffet. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Var å henta dette hos JO Bildeler en dag. Satser på å få montert det i løpet av veldig kort tid, men har vært en del jobb i det siste så ting har tatt litt lengere tid enn planlagt. :) Legger også ut noen bilder av hvordan den ser ut nå, med sommerhjula. (på det nederste bildet ser det faan meg ut som om jeg har hekta på en traktorhenger!! :lol: ) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Du kommer til å slite med den senken og den plastikken du skal ha på :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Du kommer til å slite med den senken og den plastikken du skal ha på :P Ser det der ja :) jeg sliter med 40/40 :( Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ikke alle som tenker på at Rieger plastikken senker mye lavere enn org M-tech, hehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ikke alle som tenker på at Rieger plastikken senker mye lavere enn org M-tech, hehe hehe... been there done that... hatt samme fronten med 60/40 senk... det blei LAVT ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hehe! Gleder meg allerede! Monterte det justerbare bak i dag, så nå er den ca 1,5 cm lavere bak enn på bildene. :) Skal se om jeg rekker forran i morgen etter jobb. Noen sopm vet hvor jeg kan skaffe lepp som passer under Riegerhekken min? (Denne om det skulle være noe tvil) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det ser veldig bra ut med senkingen din, hehe, regner med at du ikke skal over noen fartshumper :p Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 bilen ser jæ.... kul ut på bildene tror stylinga kommer til og bli bra. syk lav bilen ble med senkinga, ogsån senking var det forran? 60mm? Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 bilen ser jæ.... kul ut på bildene tror stylinga kommer til og bli bra. syk lav bilen ble med senkinga, ogsån senking var det forran? 60mm? På bildene er det senka ca. 80 mm i forhold til orginalt. Monterte senkesett forran i dag, så den ble nok 1-1,5 cm høyere enn før... Håper det siger etter litt. :P I morgen tror jeg også jeg får tid til å kjøpe inn lakk, og kanskje en tur innom "Bilradion" for en titt. ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg