Gå til innhold

Min BMW cab

Ranger emnet

708 Racing

Anbefalte innlegg

På bildene er det senka ca. 80 mm i forhold til orginalt.

Monterte senkesett forran i dag, så den ble nok 1-1,5 cm høyere enn før... Håper det siger etter litt. :P

I morgen tror jeg også jeg får tid til å kjøpe inn lakk, og kanskje en tur innom "Bilradion" for en titt. ;)

så den er senket 65mm med det senke sette du satt på nå og den var senka 80mm vist jeg forsto deg riktig nå... og da er spørsmålet hvorfor sette på høyere fjerer/dempere når den er fin og lav.. ((= hehe, misunna høyden på bilen din jeg det var rett og slett dritt fett....:smilbmw:

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så den er senket 65mm med det senke sette du satt på nå og den var senka 80mm vist jeg forsto deg riktig nå... og da er spørsmålet hvorfor sette på høyere fjerer/dempere når den er fin og lav.. ((= hehe, misunna høyden på bilen din jeg det var rett og slett dritt fett....:smilbmw:

Den gamle høyden var super den, men da var det "kappafjærer" forran. Kapp 3 av 5 runder på fjæra. Null fjæringsvei, så du kan si det gikk litt utover kjørekomforten! ;)

Ble som en helt annen bil nå i forhold! :usa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det gikk an å senke e36 80mm. mener jeg kjører med 60-30 nå og jeg kan ikke ha den lavere foran for å si det sånn! min er like lav som din var med kappa fjærer.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

ikke min smak heller, men passer godt til en bil fra Hølonda :P Ser ut som det er fargeforskjell på bildene ja :S Bra du blir fornøyd med bilen din. Er det som teller :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt min smak heller, men det viktigste er at du blir fornøyd :) Når det er sagt, ble det litt fargeforskjell i lakken, eller er det bildene som lyver?

Plastikken er nesten tørr og nylakkert, mens bilen er skitten og våt. Skal ikke nekte for at det trengs en poleringsrunde til for at det skal bli nermere 100 da, men ble ekstra ille på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven det ble peeent, liker sorte grillen din, blir det noen breddere og skjørter å eller? tror det hadde sett penere og mere helt ut, for bak fangeren bygde litt mye ut og da må du ha breddere.

trenger vell en polering jeg har akkuratt samme problem som deg med lakk forsjell men får polert bort meste parten, annbefaler auto glym.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven det ble peeent, liker sorte grillen din, blir det noen breddere og skjørter å eller? tror det hadde sett penere og mere helt ut, for bak fangeren bygde litt mye ut og da må du ha breddere.

trenger vell en polering jeg har akkuratt samme problem som deg med lakk forsjell men får polert bort meste parten, annbefaler auto glym.

Skjørt er montert nå, men har ikke tatt bilder enda. Skal prøve å få polert bort mesteparten av lakkforskjellen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider