icemanx Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 på vei til jobb i dag så fikk jeg meg en "god" latter. Det må være utrolig mange dårlige sjofører her i landet.. Jeg i min store visdom la om til sommerdekk forrige onsdag , og her i Trondheim så har det kommet snø ( som har blitt til slaps , som igjen ble til is ) etter den tid.. nå har jeg bare en snau kilometer til jobb om morgenen og somregel er veiene saltet så jeg orka/orker ikke legge om til vinterdekk igjen. Men tilbake til temaet.. Her kommer jeg putrende på sommerdekk ( 215/40/17 ) og forran meg ligger det en ford av noe slag .. det kommer en sving og forden fortsetter rett frem og inni en hekk , mens jeg klarer svingen uten større problemer.. jeg stopper og går ut for å sjekke om personen som kjørte hadde det bra , og til min gode "latter" så kjørte han på piggdekk.. hvordan i alle dager klarte han å havne inni den hekken mens jeg ikke hadde noen problemer.. folk i trafikken.... Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 hahaha... jævlig godt gjort. :) hvor var dette? utrolig hva folk faktisk får til enkelte ganger gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 hvis du er kjent så er det krysset mellom hørlocksveien og jakobsliveien ( når du kommer fra prix ) Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 hvordan i alle dager klarte han å havne inni den hekken mens jeg ikke hadde noen problemer.. Han glemte kanskje å svinge grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg