CrazyLoff Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Var på bilextra og kjøpte meg to alarmdioder. Slike man kobler til 12v så blinker de. Tenkte meg og sette de i døra ved siden av låsepinnen. Er det noen mulighet til og få ordnet på en enkel måte slik at den kun lyser når døren er låst? Så at det gikk en del ledninger inn i låsmekanismen inni døra. Noe her? Takker :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Prøv på forhånd å koble 12V til og se hvordan lyset blinker. Slike dioder har en tendens til å blinke raskere enn ei diskokule, og dermed tiltrekke seg mer oppmerksomhet enn normalt.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Kjøp dette fra Tm-Tuning. Da får du fjernstyrt sentrallås med lysdiode som blinker. I tillegg kjøper du disse, så ser det orginalt ut. Har selv montert dette i min bil og det både fungerer og ser bra ut......... Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Prøv på forhånd å koble 12V til og se hvordan lyset blinker.Slike dioder har en tendens til å blinke raskere enn ei diskokule, og dermed tiltrekke seg mer oppmerksomhet enn normalt.. :) Har prøvd. Var ikke så gæli hastighet på de. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Kjøp dette fra Tm-Tuning. Da får du fjernstyrt sentrallås med lysdiode som blinker. I tillegg kjøper du disse, så ser det orginalt ut. Har selv montert dette i min bil og det både fungerer og ser bra ut......... Joda. Men er jo litt annen prisklasse enn 45 kr pr stk. :P Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Ja, men ikke like HARRY.......... Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg