Gå til innhold

Fototreff ?

Ranger emnet


haukhe

Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?  

33 stemmer

  1. 1. Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?

    • Søndag 29 April
      19
    • Søndag 27 mai
      7
    • Søndag 17 juni
      9


Anbefalte innlegg

Skal si du er flink til å holde styr på jobbehelgene mine.

Men fototreff i oslo området? Dere oslo folk har da godt av å faktisk reise litt vekk også... alt skal skje rundt dere..

Merker da med streetmeets og alt, om dere må utafor ring 3 blir dere jo grinete ;)

 

Haha, jobber du hver helg der eller? Etter hva jeg har sett, så bor de fleste fotoentusiaster rundt Oslo-området. Men jeg kan godt reise et stykke, jeg har ikke noe imot det. Men når flertallet bor her, så ser jeg ikke helt poenget med å dra timesvis hele "gjengen" :P

 

Men har du noen fete locations å komme med, så hyl ut :D ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi

Ser ut som 29 april er å gå for :blunk: , de andre var jo ganske lenge til.

Location, njaaa, vet ikke helt jeg ass.

Men for å komme med ideer til bilder, så kunne en jo ha arrangert litt sånn "kolonne" lignende greier, som dere tok bilder av, evt stille opp biler så dere tok bilder av flere biler av gangen i ett bilde osv.

I tillegg til alt det andre da såklart. Og gjerne "action" bilder også, (sladding/børning). Det er jo veldig tøft. Ikke bare posering.:titties:

Skedsmohallen kanskje? har jo noen muligheter der.

 

Kanskje litt folk og? Kan stolte og pr-kåte bil-eiere posere vett, hehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som 29 april er å gå for :blunk: , de andre var jo ganske lenge til.

Location, njaaa, vet ikke helt jeg ass.

Men for å komme med ideer til bilder, så kunne en jo ha arrangert litt sånn "kolonne" lignende greier, som dere tok bilder av, evt stille opp biler så dere tok bilder av flere biler av gangen i ett bilde osv.

I tillegg til alt det andre da såklart. Og gjerne "action" bilder også, (sladding/børning). Det er jo veldig tøft. Ikke bare posering.:titties:

Skedsmohallen kanskje? har jo noen muligheter der.

 

Kanskje litt folk og? Kan stolte og pr-kåte bil-eiere posere vett, hehehe :D

 

Kan se litt sånn ut, men vil no helst ha litt flere stemmer :D Husker ikke helt hvordan skedsmohallen ser ut jeg, bilder?

Er sikkert noen pr-kåte bil-eiere som vil komme ;) ! Kanskje de poserer også ;P ha ha!

 

 

Syns det høres bedre ut med 29 mai jeg :D

Da kan jeg komme å:p Iom at russetia er over og slikt da!

 

Men iom at det meste av snø da er borte, så er det jo ikke poeng å ha det inni et parkeringshus? Hvis det er pent vær, så blire jo helt topp:D

 

Russetia de driter jeg i assa Espen ;P ha ha! Nei, tror ikke det blir park-hus. Det var det dessuten forrige gang, så lite vits å ha det igjen !

 

Men kom med forslag folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta i litt å ta fototreffet ett stykke ut fra Oslo? Er alle fotografene og folk som stiller med biler like ivrige som forrige treff, så er det ikke noe problem for noen å kjøre en times tid for en location "off-the-hook". Det er verdt det for noen virkelig bra bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det råeste av det råe hadde vært å fått låne en hangar og en flystripe et eller annet sted. Selvfølgelig måtte den hangaren være kembo stor, slik at man kan ha bilene et stykke unna for å få litt dybde i bildene, men allikevel bare ha hangaren som bakgrunn.

 

:titties:

 

-

Devil

 

 

hmm sant! LURER på om det er no sånt (som står tom) på/ved Gardermoen! kan høre med en på jobben i morgen som bor oppi høgget der om han vet noe om det;)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

flygreiene kan jo fungere. Synes et sted med god plass er viktig, blir jo mange flere muligheter med en gang. Kan folk sitte inni bilene/ ligge baki og ta bilde av andre biler i fart og sånt, kan jo bli ganske tøft :P Masse muligheter på et stort område. Bare å bruke fantasien og være kreative når vi er der.

Annen sak er at vi alt er på en "flystripe" 21 april på gardermoen da. På streetmeetet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår