Gå til innhold

Fototreff ?

Ranger emnet

haukhe

Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?  

33 stemmer

1. 1. Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?

• Søndag 29 April
      19
    • Søndag 27 mai
      7
    • Søndag 17 juni
      9

Anbefalte innlegg

Ser ut som det er ganske så stor interesse for dette nå å ;)Syns det med hangar / fly"plass" hadde hvert genialt ! Er jo det på Gardermoen, så hvis du drunkenPETE hadde forhørt deg om det hadde det vært GENIALT ! Har no problemo å dra 1 times tid, men er det snakk om mange timer så er det lissom noe annet :P Men jeg hadde nok dratt fordet gitt ;)!

Trenger som sagt stor plass, slik at vi har litt plass rundt oss. Og at det er flere muligheter å ta bilder der. Slik at ikke alle bildene blir "like", det blir fort kjedelig ;)!

Så kjør på med forslag ! Og dukk opp med fete biler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer bare fler og fler forslag her ja ! :D men jeg stemmer veldig for hangar / flyplass ! Er en "bakgrunn" som funker for de fleste biler, og det er lite av "forstyrrende" elementer!

Hmm, er det noen som har hvert oppe på Gardermoen å sett den veien inn til hangaren? :| Jævelig kjipt hvis den er totalt ubrukelig den veien... hehe!

- Hege -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, Hege, så kommer jeg hvis en av bilene er klare ;)

Og for å safe litt så stemte jeg i Mai, men jeg regner med at April funker fjell. Er vel grenser for hvor lang tid det tar å få ferdig bilen...

Skulle gjerne hatt med begge da, så jeg kunne fått noen kule av Einseren. Kanskje få noen andre til å kjøre den :D

Riktignok hvis det er fine veier, den har jo litt problemer i ulendt terreng.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Jeg stemmer egentlig for alle datoene i avstemning jeg! :)

Hva syns folk om at treffet blir arrangert på Ekebergsletta?

Er det i nærheten av der veteranmarkedet ("skrotmarkedet") pleier å være, den sletta forbi der? Hvor de diiiiigre gressplenene er? Det kunne jo fungert perfect det ass. Det er en parkeringsplass (minst) inne ved der også som vi kunne vært på og vet jeg :P :Devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer bare fler og fler forslag her ja ! :D men jeg stemmer veldig for hangar / flyplass ! Er en "bakgrunn" som funker for de fleste biler, og det er lite av "forstyrrende" elementer!

Hmm, er det noen som har hvert oppe på Gardermoen å sett den veien inn til hangaren? :| Jævelig kjipt hvis den er totalt ubrukelig den veien... hehe!

- Hege -

jeg kan ta et parr tlfèr på mandag og høre om vi kan få lån noe av dette her. er jo ikke noe værre og høre med komunen om dem kan være behjelplige. vi er jo en gjeng med snille "ungdommer" som har en annen interesse enn alt annet faenskap. i hvertfall den dagen:D alacocaina det er vel verdt et forsøk synes jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, Hege, så kommer jeg hvis en av bilene er klare ;)

Og for å safe litt så stemte jeg i Mai, men jeg regner med at April funker fjell. Er vel grenser for hvor lang tid det tar å få ferdig bilen...

Skulle gjerne hatt med begge da, så jeg kunne fått noen kule av Einseren. Kanskje få noen andre til å kjøre den :D

Riktignok hvis det er fine veier, den har jo litt problemer i ulendt terreng.

Fett hvis du stiller opp ! Kan ikke ha et treff der veien er for ille, da kan det bli litt begrenset for hvem som kan komme, og det er litt kjipt. Så ta gjerne med begge bilene! Hadde hvert gromt! :D

Er det i nærheten av der veteranmarkedet ("skrotmarkedet") pleier å være, den sletta forbi der? Hvor de diiiiigre gressplenene er? Det kunne jo fungert perfect det ass. Det er en parkeringsplass (minst) inne ved der også som vi kunne vært på og vet jeg :P :Devil:

Jeg er ikke så fán av å ta bilder på gressletter, men det er min mening:P he he! Men hvis det er områder der som det ikke er gress "innblandet" så kunne dette hvert aktuelt ! :D Gjenstår vel det at noen må "ta seg av" været ;p he he!

jeg kan ta et parr tlfèr på mandag og høre om vi kan få lån noe av dette her. er jo ikke noe værre og høre med komunen om dem kan være behjelplige. vi er jo en gjeng med snille "ungdommer" som har en annen interesse enn alt annet faenskap. i hvertfall den dagen:D alacocaina det er vel verdt et forsøk synes jeg;)

Utrolig bra hvis du gjør det ! Kaaaan jo hende kommunen er behjelpelige også, enda jeg er litt skeptisk :D he he! Gi oss infoen når du har ringt da ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider