Gå til innhold

Fototreff ?

Ranger emnet

haukhe

Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?  

33 stemmer

1. 1. Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?

• Søndag 29 April
      19
    • Søndag 27 mai
      7
    • Søndag 17 juni
      9

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte forslaget med hangar/flystripe, det er kult sted og ta bilder. God plass etc, kan jo få fine kjørebilder på e6'n oppover til gardermoen også. god plass på veien oppover også :D

Må jo være noen tomme hangarer eller noe vi kan bruke? Eventuelt høre med militæret om vi kan låne flystripa på kjeller? (lite sannsynlig, men vært et forsøk?)

Just my 2 cents, kristian

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med Fornebu- området egentlig? Er det stor plass? Og er det lov til å oppholde seg der?

Er enig i moore, klarer fint å kjøre et stykke. Bare det er fet loccation ! :) Men vi har jo et stort område vi kan bruke her på østlandsområdet.

Kom med flere forslag ! Blir borte i påsken, så får ingen mulighet til å sjekke ut særlig med "spotter", men når jeg er tilbake skal jeg ta en tur rundt å kikke !

- Hege SH -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med Fornebu- området egentlig? Er det stor plass? Og er det lov til å oppholde seg der?

Er enig i moore, klarer fint å kjøre et stykke. Bare det er fet loccation ! :) Men vi har jo et stort område vi kan bruke her på østlandsområdet.

Kom med flere forslag ! Blir borte i påsken, så får ingen mulighet til å sjekke ut særlig med "spotter", men når jeg er tilbake skal jeg ta en tur rundt å kikke !

- Hege SH -

Var hvertfall nok plass på Fornebu i fjor høst til å arrangere NM i autoslalom.

For egen del er jeg litt væravhengig hvis jeg skal bruke bilen i avataren på litt lengre turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

like ved lillestrøm, ( 10 min unna ) er det et sted som heter Heia, der er det stor park plass, er sånn "halv industri" type sted. kan ta "location" bilder om dere vil se litt.

Mhv Erik

Gjerne!! :D

Var å titta litt rundt på Fornebu i dag, men er ikke kjent der for fem flate øre. Så aner egentlig ikke helt hvor den hangaren osv er henne. Noen som vet dette og som kunne stukket å tatt et bilde eller to så vi kan se?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

like ved lillestrøm, ( 10 min unna ) er det et sted som heter Heia, der er det stor park plass, er sånn "halv industri" type sted. kan ta "location" bilder om dere vil se litt.

Mhv Erik

hmm er litt skeptisk til treff på heia!

Grunn 1. Det er bommer inn til de "industriene" og stranda?! (bortsett fra Mercedes og Aktietrykkeriet)

Grunn 2. De som bor der oppe kommer til å ringe onkel blå og vips, vi blir jaget vekk! De er jævelig strenge på bilkjøring, og store samlinger av folk der! Har selv erfart det en del ganger!

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. og 27. mai er det VW-Audi klubben sitt hovedtreff på Våler

og da "kræsjer" det jo litt med den ene datoen hvertfall.

Om det er noen av fotografene som hadde tenkt seg dit da...

Mest sannsynlig blir det datoen i April, ser ut som det er det folk vil =) Og da blir det muligens det ;)!

Men hvis purken kommer fort på "heia" er det uaktuelt egentlig. Det blir fort litt kjøring når vi skal ta bilder egentlig. Det erfarte vi på Fornebu i vinter ;)!

Men nå får jeg ikke holdt meg noe oppdatert her inne føre neste fredag, så håper folk finner noen fete plasser mens jeg er borte ;P hihi! :D Men skal pønske og tenke ut noen i påsken ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider