Gå til innhold

Fototreff ?

Ranger emnet


haukhe

Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?  

33 stemmer

  1. 1. Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?

    • Søndag 29 April
      19
    • Søndag 27 mai
      7
    • Søndag 17 juni
      9


Anbefalte innlegg

Heisann fotoentusiaster !

 

Er vel ute i god tid kanskje, men det er ofte kjekt det å !

 

Når er det av evt. interesse å få til et nytt fototreff ? Jeg har sett på noen datoer, slik at det ikke kræsjer med de største treffene som er rundt om. Sånn at vi kan ha en mulighet å få noen fete biler til å stille opp :)(stem over dagen det kunne passe)

Jeg antar at en søndag er det beste for alle parter, pga jobb o.l.

 

Det er et ganske så stort sprik mellom datoene, men det er som sagt pga andre treff. :)

 

Artig hvis det blir like bra oppmøte som sist gang, som var 21 januar, kanksje bedre også siden sesongen snart er i gang og bilene kommer ut fra "dvale" :D

 

Dere må veldig gjerne komme med forslag til sted (location) ! Håper det er av interesse å få til noe slikt igjen. For oss fotoentusiaster, og dere som kanskje vil ha noen fete bilder av bilen ;)

 

btw, treffet vil bli holdt på Østlandsområdet (Drammen/Asker/Bærum/Oslo/Lillestrøm el.l)

 

Trenger fete biler til å stille opp, så skrik ut for dere som vil komme å "stille" ut bilen !;)

 

- Hege SH -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette hadde vært veldig morro trur je! Je stiller ikke med kamera men sku vært tøft å fått noen skikkelige bilder av bilen! :) Men spørs vel om den er rå nok til at noen gidder å ta bilder av den :P

 

Er bare å dukke opp med både kamera og bil;) Alle er velkommne :D Syns dessuten bilen din er fet, Audi er tingen sier bare jeg ass:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

count me in;) skal høre med 2 på jobben om de vil ta med seg bila sine;)

Good !

 

 

Jeg er med, noen som vil anbefale meg ett stativ her ? Stikkord, lett & sammenleggbart.

Har et stativ som moore anbefalte meg, det liker jeg veldig godt. Og bra for prisen å være. Bilora (925) Pro 25 (koster rundt 500kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår