naffets Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Har et lite problem mæ viduspussarn. Når eg slår på lavaste hastigheit så går den like fort som på nivå 2, og når eg sett den i nøytral posisjon(av) så går den ikkje av. Må først slå på nivå 2 før så og slå den av.. Korsn del må eg bynne å leite etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Har et lite problem mæ viduspussarn. Når eg slår på lavaste hastigheit så går den like fort som på nivå 2, og når eg sett den i nøytral posisjon(av) så går den ikkje av. Må først slå på nivå 2 før så og slå den av.. Korsn del må eg bynne å leite etter? Høres nesten ut som det er selve motoren som er litt sliten, evt kanskje noen ledninger inn til motoren. Jeg ville hvertfall åpnet opp og sett etter hvordan motoern ser ut, og ledningene inn. Evt bytte ut motoren med en ny en. (Ny motor hos vw forhandler koster 1600 Mekonomen og bilxtra kan ikke få tak i ny - gått ut av prod fra bosch (leverandøren dems) Høggern tar alt fra 500-700 for den - men etterspurt Norsk bildelsenter har nye til 800 og brukte til ca 500) Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg