MoFoCo Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Hva må man omtrent regne med å betale for en brukt B230FK og M90-kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Helt komplett så er vanlig pris ifra 15000 og oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Just just. Vurderer å bygge om min -91 960 til turbobil. Har komplett motor/gear og ellers alt jeg trenger på hånda for 15 000,- Minuset med denne er at den er kjørt nesten 350 000. Noen som har erfaring med disse motorene som kan gi meg noen tips? Det er vel også startsperre på 940 når den er såpass ny som 97. Er det mye vanskelig å få dette til å funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Startsperren kan vel chippes bort om jeg ikke tar helt feil. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Noen som kan komme med noen tips til hva annet jeg må plukke av donorbilen slik at jeg ikke sitter med skjegget i postkassen når det er for sent å hente mer deler der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tuning Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Muligens litt høy pris for en som har gått så langt... Spørs selvsagt om det er gjort noe med den eller om den er orginal. En må jo ihvertfall kalkulere med bytte av turbo i nærmeste fremtid når motor har gått såpass. Siter 86- Volvo 240 GL (B230FT, chip, 16t) Prosjekt/bruksbil 88- Volvo 740 GL STV (D24) Bruksbil 86- Volvo 240 GLE (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Muligens litt høy pris for en som har gått så langt... Spørs selvsagt om det er gjort noe med den eller om den er orginal.En må jo ihvertfall kalkulere med bytte av turbo i nærmeste fremtid når motor har gått såpass. Ja, er klar over det. Motoren skal være original. Tenkte uansett å bytte lager og ringer først. Men det kan jo gjerne balle på seg, med turbo osv. Har ikke helt bestemt meg nettopp pga km.stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Jeg skal, forhåpentligvis om ett par mnd. hente meg en 95 mod eller nyere 940 stv. i Tyskland. Av denne bilen skal jeg selv ha følgende deler : Komplett front, komplett inntriør(helst skinn)Ac,el. vinduer og speil, farts holder. Alle andre deler skal selges. Lurte på om det var noen som trengte resten av delene som kansje ville være med og spleise på bilen og frakt osv. Har tittet litt på http://www.mobile.de Strøkne 95, 96 mod med B230FX motorer , ca 200.000 km. ligger på ca 2000 auro. Komplett med fly ned og kjøre oppigjen, toll skilter, skandinaviske prøveskilter, bensin retur, mat, overnatting kommer bilen ferdig momset inn i Norge for ca 25.000 nok. Noen som kunne være innteresert i og være med på og splese på en slik bil ? Hilsen : volvolars@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 FX motorer i 96? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Jeg skrev feil, det var B230FK jeg mente. Jeg har kjøpt meg en 96mod 940 vare med en front skade, derfor trenger jeg dele bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Er jo ingenting annet enn motor og gear,front og eventuelt skinninredning som er verdt noe på en 940. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Jeg har motor stående som har rullet 180 tusen,dog uten kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 ANG. 940 delebil. Jeg skal jo ikke bruke motor og gir selv. Ikke bak aksel, ikke forstilling, ikke dører. Er i store trekk komplett front med v. innerskjæm, komplett inntiør med darsj bord og airbagger, front rute, og ac og el vinduer, el speil og eventuelt cruse kontroll som jeg skal ha selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 er intressert i tomme dører h.s., panser og skjermer hvis det blir import Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Er jo ingenting annet enn motor og gear,front og eventuelt skinninredning som er verdt noe på en 940. fint for de som har 740, å flytte over seter, hele interiøret, varmeapparat, tannstang osv osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.