jalla tralla Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Jeg har motor stående som har rullet 180 tusen,dog uten kasse. har du den motor enda eller??? Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prexflow65 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Har en bra fk tilsalgs den er komplet med begge styrings boksene+ lednings sett. turboen har gått 10000 km den er chippet med 200 hk alle servicer er fulgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 har du den motor enda eller??? Jepp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 pris på den motoren din da??? Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Har nå i slutten av uka, forhåpentligvis hvis alt går bra, hentet meg en delebil.En 95 mod. 940. Motoren i denne, en B230FK, godt 320.000 selger jeg komplett med alt for ommbyggning for 7000 nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg