BadV12 Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Holder faktisk på å lakke de listene selv. Har lagt på fyller og skal mest sannsynlig legge farge og klarlakk på de i morra.. Kan jo legge ved noen bilder.. Det er 6 lister pluss midtkonsollen. De skal få en svart metallic farge. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Dette kan bli bra BadV12, hvordan tok du av listene? Klipps? Dro de til ei side? Dro de rett av? Send bilde ferdig lakkert og montert Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Dette kan bli bra BadV12, hvordan tok du av listene? Klipps? Dro de til ei side? Dro de rett av? Send bilde ferdig lakkert og montert Henger meg på denne da jeg er i samma prosess. Var det mye jobb å få av listene? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Listene på dørene er enkle å ta av. Må av med dørtrekkene da, men er bare festa med et par enkle klips som er veldig enkle å få av. Foran var det litt verre.. Må bruke litt makt for å få de av, og så er det litt kinky å komme til. Må av med hanskerommet og dekslet som sitter på førersiden. På sidene er de festet slik: (Sidene = dørene) ;) Foran er de festet slik: (Klipsen står lengere inn når den er festet) Men rett over midtkonsollen kommer man ikke til klipsen bak, så der må man lure inn et skrujern og presse forsiktig ut. Men pass på at du treffer ca der klipsen står. Jeg brukte et skrujern som har en 90 graders bøy helt i enden. For å få løs midtkonsoll-panelet må man ut med spilleren og fjerne de to pynte greiene på sidene. Så sitter det to skruer på hver side som holder panelet på plass. (Se bilde i post #16) Man må også ta bort de reguleringsgreiene for lufta å sånt og fjerne to skruer. Nå har ikke jeg AC, så det kan hende det er litt forskjell fra modell til modell. Jeg har værtfall en 95-modell. Har tatt et bilde og merket av hvor panelet er festet. Håper dette kan være til hjelp. ;) Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ja da var fargen og klarlakken lagt og resultatet ble tilfredstillende. Bilder liker vi.. :D Her er fargen lagt.. Ble egentli ganske stilig når den var helt matt.. Vurderte nesten å droppe klarlakken.. :) Litt vanskelig å få tatt et skikkelig bilde, men skal prøve på nytt seinere.. Her er værtfall et.. 10 min etter klarlakken er lagt. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOKKE Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 dette så jo virkelig bra ut. bra jobba.! kanskje jeg skal prøve å lakke de, eller få noen til å lakke de for meg. hvilken farge var de i utg. punktet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Tre-imitasjon.. ikke nåkka særli spør du mæ.. ;) skal legge ut "før og etter" bilde når æ får montert alt sammen. I morra kanskje.. :D Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Ser veldig bra ut dette. Bra guide Blir bra å se før og etter bilde.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 genialt Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Ja da var endelig listene montert, og jeg har fått ut finger'n å tatt noen bilder.. Interiøret ser alltid så kjipt ut når man bruker blits, men dokker ser no ka som e gjort.. ;) FØR: ETTER: Så hva synes folket da? .-. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Looking good :) Gjør seg at listene er i bilens farge, har det sånn hos meg å. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Er ikke samme farge som biln, men ikke så langt ifra. Har mørkeblå metallic bil, mens listene er sort metallic. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOKKE Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 veldig bra. får nok hive meg rundt etter påsken. hvor og hvilken lakk brukte du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Vet ikke helt hva du spør om, men brukte PPG lakk. Toyota 208 Svart Metallic tror jeg den heta.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOKKE Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ok. hvor kjøpte du den skulle det være. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg