abarth racing Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 flere hester og flere hester.. du har MULIGHETEN til å dra flere hester ja.. poenget med datasprut er jo at det er som en programerbar chip.. istedenfor å kjøpe chipper etterhvert som du bytter deler osv, mapper du bilen, og blir stadig sprekere.. helt til d går i gang med noe du ikke har helt kontrollen på, så raser du hele motoren:???: jeg ville anbefalt å kytte map sensor til den som heter 4bar mapdaddy, med sånn koridering.. http://www.diyautotune.com/catalog/mapdaddy-sensor-with-barometric-correction-p-117.html okei. må den loddes inn, eller bare kobles den på oppe på der? det her stod på sia, å der står det at det ikke var nødvendig på MS2. hvor mye tåler den org da? If you're running the MS-I with MSnS-E you'll need that .22uf cap. Just solder it into the C1 holes in between the two MAP sensors. That's it! If you ever upgrade to MS-II you can remove it then... (I tested the capacitor with MS-II with no ill effect I could see, though it's not needed so I don't recommend it with MS-II) Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.