Gå til innhold

min neon se 96mod

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg får vel bare be om unnskyldning med en gang, for jeg kommer sikkert til å si noe som oppleves som stygt iløpet av denne posten.

1) hvis det er seriøst ment med den vingen på bakluka, så har du allerede tapt, IMNSHO.

Hvorfor ødelegge utseende på bilen med den enorme dingsen der? Jeg er sikker på at det ikke finne F1-biler med så store vinger.

Men velger du å fortsette i den banen er det bare å hive på svære faike luftinntak både på sidene og på panseret.

IMNSHO, bruk penga dine på Performance istedet. Gjerne diskret sideskjørt, hekk/frontspoiler, og en vinge, men hold iallefall vingen nedtil bilen, slik den orginale SRT4-vingen er.

Så kan du trimme motor/bil (ta det enkle først, Cold AIr Intake, under drive pulley, polyurethan motorfester, Koni dempere, dempertårnstag, krengestag forran og bak, og 16" felger og 205/45-16 dekk).

Utseendemessig gjør projectorlykter forran underverker (Tusen takk Tovepia;-) ), og nye baklykter. Så får du tak i en orginal-vinge, evt en fra en Toyota Celica.

Skal du ha skikkelig sittekomfort er det bare å hive ut orginalesetene forran. De er for korte og klumpete i alle retninger. Et sett justerbare bøtteseter koster deg under3000,- ( jeg har satt inn noen som heter "type R"), pluss setebraketter.

masse mer plass og sittekomfort, også for oss over 1,9m.

Er ikke det nok, kan du jo sote vinduene, men dropp den derre solstripa i frontruta med et eller annet reklamenavn på. Det er så stygt at jeg gremmes bare ved tanken.

Hmmm. Ser ut til at den unnskyldninga på begynnelsen var på sin plass gitt.:hide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell vell. takker for svar. men jeg står på mitt. der er faktisk montert sports-seter i neon min. kjøpte svarte stoler som det står type r på. de betalte jeg 990,- pr stk. på mobilsentrum.

lite ratt som det står type r på har jeg montert å. brukte nav fra en chev astro. angel eyes å klare baklykter er bestilt.

senere planer er å skaffe en dohc motor å et steg 1 turbo kitt fra modern p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell vell. takker for svar. men jeg står på mitt. der er faktisk montert sports-seter i neon min. kjøpte svarte stoler som det står type r på. de betalte jeg 990,- pr stk. på mobilsentrum.

lite ratt som det står type r på har jeg montert å. brukte nav fra en chev astro. angel eyes å klare baklykter er bestilt.

senere planer er å skaffe en dohc motor å et steg 1 turbo kitt fra modern p.

Bra at du ikke skifter mening pga gamle gretne gubber som meg. Det viser at du antageligvis har en plan bak det du gjør, og at du har integritet. Sånt liker iallefall jeg. Så kan vi heller være uenige om resultatet er pent eller ikke. Smaken er som baken vet du. Helt Rævva;-)

De stolene er de samme stolene som jeg har det tror jeg. Men du har tydeligvis fått veldig billig.

Jeg har montert lexusbaklykter på min i dag, og det ble faktisk ganske så pent. passa iallefall bilen ganske bra IMHO. Og så har jeg montert projektorlykter forran. ble bra det også til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...