87colt15 Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 bilen blir ferdig til gatebil våler mai. bilder å info kommer. synspunkter å komentarer ønskes. bilde av front å m3 sideskjørt kommer:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Jeg får vel bare be om unnskyldning med en gang, for jeg kommer sikkert til å si noe som oppleves som stygt iløpet av denne posten. 1) hvis det er seriøst ment med den vingen på bakluka, så har du allerede tapt, IMNSHO. Hvorfor ødelegge utseende på bilen med den enorme dingsen der? Jeg er sikker på at det ikke finne F1-biler med så store vinger. Men velger du å fortsette i den banen er det bare å hive på svære faike luftinntak både på sidene og på panseret. IMNSHO, bruk penga dine på Performance istedet. Gjerne diskret sideskjørt, hekk/frontspoiler, og en vinge, men hold iallefall vingen nedtil bilen, slik den orginale SRT4-vingen er. Så kan du trimme motor/bil (ta det enkle først, Cold AIr Intake, under drive pulley, polyurethan motorfester, Koni dempere, dempertårnstag, krengestag forran og bak, og 16" felger og 205/45-16 dekk). Utseendemessig gjør projectorlykter forran underverker (Tusen takk Tovepia;-) ), og nye baklykter. Så får du tak i en orginal-vinge, evt en fra en Toyota Celica. Skal du ha skikkelig sittekomfort er det bare å hive ut orginalesetene forran. De er for korte og klumpete i alle retninger. Et sett justerbare bøtteseter koster deg under3000,- ( jeg har satt inn noen som heter "type R"), pluss setebraketter. masse mer plass og sittekomfort, også for oss over 1,9m. Er ikke det nok, kan du jo sote vinduene, men dropp den derre solstripa i frontruta med et eller annet reklamenavn på. Det er så stygt at jeg gremmes bare ved tanken. Hmmm. Ser ut til at den unnskyldninga på begynnelsen var på sin plass gitt.:hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
87colt15 Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 vell vell. takker for svar. men jeg står på mitt. der er faktisk montert sports-seter i neon min. kjøpte svarte stoler som det står type r på. de betalte jeg 990,- pr stk. på mobilsentrum. lite ratt som det står type r på har jeg montert å. brukte nav fra en chev astro. angel eyes å klare baklykter er bestilt. senere planer er å skaffe en dohc motor å et steg 1 turbo kitt fra modern p. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 vell vell. takker for svar. men jeg står på mitt. der er faktisk montert sports-seter i neon min. kjøpte svarte stoler som det står type r på. de betalte jeg 990,- pr stk. på mobilsentrum.lite ratt som det står type r på har jeg montert å. brukte nav fra en chev astro. angel eyes å klare baklykter er bestilt. senere planer er å skaffe en dohc motor å et steg 1 turbo kitt fra modern p. Bra at du ikke skifter mening pga gamle gretne gubber som meg. Det viser at du antageligvis har en plan bak det du gjør, og at du har integritet. Sånt liker iallefall jeg. Så kan vi heller være uenige om resultatet er pent eller ikke. Smaken er som baken vet du. Helt Rævva;-) De stolene er de samme stolene som jeg har det tror jeg. Men du har tydeligvis fått veldig billig. Jeg har montert lexusbaklykter på min i dag, og det ble faktisk ganske så pent. passa iallefall bilen ganske bra IMHO. Og så har jeg montert projektorlykter forran. ble bra det også til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
87colt15 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 ja idag er frontfanger prøvd på. her er noen bilder av interiørert mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Jepp, samme setene som mine. Har du kjøpt festebraketter( og hva kosta de i såfall), eller har du laget de selv ( det har jeg gjort. Solid som fy, men det kunne sikkert vært gjort penere). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
87colt15 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 dette kommer snart i posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
87colt15 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 jeg tok skinnene fra orginalsetene å sveiset om. alt funker på de nye setene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 dette kommer snart i posten. :watchout festlig hvor mye likt vi har da. samme lykter forran og bak.:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Kjøpte ikke du deg chrom versjonen og prosjectorer da Airone? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Kjøpte ikke du deg chrom versjonen og prosjectorer da Airone? Joda. Det stemmer det. Men re ikke de baklyktene chrome? Trodde det i farten. Og frontlyktene ligner fælt. Skal ta bilder så fort kona kommer hjem med bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Dette er samme typen, bare du har i chom og disse er er i carbon :) Dette er angeleysa, ser vell litt anderledes ut.. Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
87colt15 Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
87colt15 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 ja nå er min neon ferdig å snart klar for våren. gjenstår vask å polering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Ser bra ut det. Tenkt og gjøre noe med panseret? Syns det var noe rart, kan være bare meg, men hadde vell blitt litt tøffere med et lite scoop eller lignende, med tanke på at du har tatt så "kraftig" i. Virker som den skal se litt brutal ut tenkte jeg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg