87colt15 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 selger nå min neon. bilen ligger på auto db å m.børsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 selger nå min neon. bilen ligger på auto db å m.børsen Kordan fikk du de setene til å passe inn i neon? kor kjøpe du de ?Mads Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Kordan fikk du de setene til å passe inn i neon? kor kjøpe du de ?Mads Det er ganske enkelt. Enten må du kjøpe festebraketter, eller så kan du gjøre som meg, å lage de selv av en aluplate. Mine er ekstremt solide, men ikke nødvendigvis så veldig pene. Stolene får du for godt under 2kkr pr stykk på nettet fra norsk butikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 jasså, til salgs alt?... Ville den ikke fly lenger? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 jasså, til salgs alt?... Ville den ikke fly lenger? Var det et lite hint av sarkasme ment til eieren av bilen eller intern humor?! Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Det er ganske enkelt. Enten må du kjøpe festebraketter, eller så kan du gjøre som meg, å lage de selv av en aluplate. Mine er ekstremt solide, men ikke nødvendigvis så veldig pene.Stolene får du for godt under 2kkr pr stykk på nettet fra norsk butikk. okok.... takk skal du ha. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg