Jonte Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Noen som har formeninger om hva som er bra å kaste på en Bmw E30? Gule Koni? Bilstein? Hvor mye senk? Hvilke fjærer? 80/60? Er det for drastisk? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Jeg skal sette på H&R fjærer og Biltema-dempere på Audien min idag, kan fortelle deg hvordan det ble... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by tekNetium Jeg skal sette på H&R fjærer og Biltema-dempere på Audien min idag, kan fortelle deg hvordan det ble... Tenker på erfaringer til BMW e30 jeg da. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Har Jamex 80/80 på min '86 320i. Zenderstylingen går klar av det meste, men 325 effektpotta midt under (Supersprint) subber i det meste... Park. hus, fartsdumper osv. Ble kanskje litt fort "myke", ellers fornøyd. Tror det sitter noe 60/40 greier på '87 325i cab'en. Med Rieger GTS, butter den jæ... fangeren over alt, så man må hele tiden være på vakt. Tror 60/60 er bedre med det kittet. Lykke til! Tony Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Har 60 mm Jamex på min og det går 98% bra. Ser ok ut, subber bare unntaksvis og bilen ligger svært bra på veien. Tror 80 mm gir en lite kjørbar bil i Norge. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 80 sett tror jeg blir umulig aa kjoere med! Sett paa 60/60, eller 60/40 du.... sorry kara, har ikke norsk tegnsett paa denna pcen.. hehe ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Da sier vi 60/40 da. Jamex vil jeg ikke ha. Det er ikke noe særlig. Hvilke dempere? Bilstein? Gule Koni? Noen sir at Koni ikke fungerer bra på BMW. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Bilstein dempere og HR fjører er en kombinasjon som jeg syntes funker bra. Koni fungerer nok bra det, skal vist være stivere en bilstein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Stian Bilstein dempere og HR fjører er en kombinasjon som jeg syntes funker bra. Koni fungerer nok bra det, skal vist være stivere en bilstein. Hvem selger H&R og pris på 60/40mm ? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Kan prøve Auto trio. tlf 22 64 87 30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Jeg bestilte mine H&R fjærer fra Powerzone, og det tok nesten en måned før jeg hadde de i hende. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 bilstein og ebach har jeg hørt at er det ultimate for bmw. Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by 2002ti bilstein og ebach har jeg hørt at er det ultimate for bmw. Jeg har Gule Koni liggende, så det blir det i første omgang. Men, hvilke fjærer? 60/40 senking.. Eibach senker vel ikke så mye.. Går man for H&R? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 H&R 60/40 fjærer ble bra på min bil. Jeg kombinerte med dempere som hørte med fjærene Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Har 40/40 Jamex på e30en, er ganske fornøyd...Etter at bakdemperne ble byttet ble den fast og fin, 40/40 eller 60/40 passer for norske veier. e34en har eibach senkefjører og tross slitne dempere rundt om er bilen ganske stiv og er en stor forbedring fra originale dempere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg