Caprice Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 noen som har en th-350 girkasse liggende som de vil selge til meg, evt. kjenner noen som har en eller vet om et sted der jeg kan få tak i en brukt? kassa på min 79mod caprice er ødelagt, og jeg vil ha den på veien igjen så fort som mulig.:biker Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Har du ordna bremsene nå da? Før den tid trenger du ikke girkasse heller. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 har en th250 kasse med lockup som du kan få billig... mer eller samme innmat. fungerte da den ble plukket ut av en delebil. Her er forskjellen mellom dem: The TH250 has three clutches - forward, direct and reverse. It has a low-reverse roller and an intermediate roller. It also has an intermediate band. The TH350 has four clutches - forward, intermediate, direct and reverse. It too, has the low-reverse and intermediate rollers, and the intermediate band. The big difference between the two are how 2nd gear is handled. On the TH350, both an intermediate clutch and intermediate band are used in 2nd, but the intermediate band only performs when the output shaft turns faster than the input (in other words, during engine braking - also called compression braking). The torque of the engine flows through the intermediate clutch, which has 4 or 5 plates. On the TH250, which does not have an intermediate clutch, the engine torque flows through the 1-1/2" thick intermediate band for drive as well as compression braking. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 noen som har en th-350 girkasse liggende som de vil selge til meg, evt. kjenner noen som har en eller vet om et sted der jeg kan få tak i en brukt? kassa på min 79mod caprice er ødelagt, og jeg vil ha den på veien igjen så fort som mulig.:biker har ei 350 kasse men det er til oldsmobile, passer den til chevrolet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Finner jeg ei 700 kasse for 2wd kan du få min 350. Den er helt ok. Bytta filter og greier på den nå. Var et stag som hadde hoppa av bare.. Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Finner jeg ei 700 kasse for 2wd kan du få min 350. Den er helt ok. Bytta filter og greier på den nå. Var et stag som hadde hoppa av bare.. Bor du langt unna austagder da...... Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Ja, en bit. Men går så my frakt opp og ned så d er ikke no problem... Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqueflite Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg hiver meg på karusellen med en Th 350 i Arendal. Den er sjekket og oppgradert. Siter Jesus loves you.... I think you're an asshole..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg