Svends3n Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Hvilken av disse subbene vil dere anbefale? De koster jo omtrent like mye Specs Kicker: Kicker Solo-Baric L7 Series 15" subwoofer with dual 4-ohm voice coils Power range: 50-1000 RMS watts Peak power: 2000 watts Frequency range: 18-100 Hz Sensitivity: 88.5 dB SoloKon aluminum-treated composite cone with Santoprene surround Cast-aluminum basket Mounting depth: 8-3/16" Sealed box volume: 1.5-6.00 cubic feet Ported box volume: 3.0-6.0 cu. ft. -Hvor stor kasse må denne ha? er ikke så god til å regne om sånt Specs Soundstream: NEW 2007 Model Power Handling: 1000W/2000W (RMS/Max) Proprietary Cast Aluminum Basket Non-Pressed Paper Cone w/ IMPP Dustcap 1-Piece Rubber Surround and Gasket Dual 2 Ohm 4-Layer Voice Coil 3" BAEISV Coil Former UDV Cooling Technology Conex-Progressive Roll Spider Integrated Tinsel Leads Vented and Extended Pole Piece Low Carbon Steel Top Plate ABS Magnet Cover Triple-Stack 250 oz. Magnet Assembly Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 hmm. kicker er jo firkanta, så flytter mer luft. de spiller fett:) har aldri hørt det andre settet spille jeg. mange tommer er elementet til soundstream på? er det bare meg som er blind og ikke ser det eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 begge er 15":) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriggeR Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 har T4-15 og den trykker veldig bra den i golfen min den. har ikke hørt kicker'n så den kan jeg ikk uttale meg om. ang. kassevolum : http://www.sciencemadesimple.net/volume.php fra cubic feet til liters Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 ang. kassevolum :http://www.sciencemadesimple.net/volume.php fra cubic feet til liters takker:) Har regnet litt fram og tilbake og valget står nå mellom 12" kicker S12L7 og 15" SS T5:) muligens T4 Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 hmm har bare hørt kickeren jeg da. men den gir ett sinnsykt trykk. er jo en "db sub" men vill tro soundstreamen har litt finere lyd i seg. om jeg ikke tar helt feil her :P Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 hmm har bare hørt kickeren jeg da. men den gir ett sinnsykt trykk.er jo en "db sub" men vill tro soundstreamen har litt finere lyd i seg. om jeg ikke tar helt feil her :P Soundstream'en spiller faktisk meget pent den om du tuner den lavt i en kasse på ca. 100 liter. Dette gjelder da T4, T5 har jeg ikke hørt. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg