Golftw Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Lurte på om R32 styling vil "passe" på en 5-dørs golf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Lurte på om R32 styling vil "passe" på en 5-dørs golf? ja, det vil jeg da tro..det er jo samme lengde på 3 og 5 dørs golfa er det ikke? :) Så sideskjørta og fangerne vil nok passe om i hverandre..! ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 akkurat det jeg tenkte på :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 jeg mener nå i hvertfall i huske at de er likelange som 5 som 3 dørs :) Så da burde jo stylinga gå om i hverandre å! :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Det passer ja.... Go for it! :titties: Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 jøss... var nesten helt sikker på at de hadde forkjellige lengder. Så feil kan man ta ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Det eneste som ikke passer er sideskjørtene (skyt meg hvis jeg tar feil) Front og bakfanger er hvertfall plug&play med utmerket passform...på orginalvarer vel å merke! Snakker av erfaring :hellothere: Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg