Gå til innhold

Spørsmål om motor i 200.

Ranger emnet

"URQuattro"

Anbefalte innlegg

Motorkode KG på 200, er det 10v eller 20v???

Den er 10v!! 20v motoren er samme som første S2... 3B heter den. Og er bare i 200 20v....Litt logisk egentlig men..

Men du som farter så mye rundt og har så mye interesse for disse bilene osv? Du må vel klare å grave fram dette eller vite dette? :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er 10v!! 20v motoren er samme som første S2... 3B heter den. Og er bare i 200 20v....Litt logisk egentlig men..

Men du som farter så mye rundt og har så mye interesse for disse bilene osv? Du må vel klare å grave fram dette eller vite dette? :)

Ja jeg burde vel vite det. :ahahahhaha: Men jeg var ganske sikker på at det var 10v. Måte bare være sikker.. Takk.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så ironisk jeg. UrQuattro har tidligere sakt han ikke skulle ha bil før han fikk seg UrQuattro, og han er tottalt opphengt av audi og urq. Men jammen skal han ikke ha en BMW lissom :p

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så ironisk jeg. UrQuattro har tidligere sakt han ikke skulle ha bil før han fikk seg UrQuattro, og han er tottalt opphengt av audi og urq. Men jammen skal han ikke ha en BMW lissom :p

jaja.....Du får få lov til og synes det da....:hellothere: Skal ha???Har mener du vel. Den kosta jo hele 3500,- så der røyk nok quattro planene. Uff. Og quattro blir det, men må bare spare nok.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider