Gå til innhold

Golf IV Førstegangsprosjekt

Ranger emnet

ailenrock

Anbefalte innlegg

Felgene vil nok passe fint ja. Mener det er 5x100 på alle A3.

Men du vil nok få lyst til å senke mer enn 30 mm

Ok, takk for svar!

Ja kan nok være jeg får lyst til å senke mer, men neste steg opp der hvor jeg fikk den prisen var 45mm, og da sliter det vel mye på demperne. Tror jeg får holde meg til 30mm. :)

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er veldig i tvil om felger nå om dagen. Tilslutt falt valget på RS 4 II, i 18 " , men nå sier de dekkforhandlerene jeg har snakket me at di ikke finnes i min dimensjon, 5x100,di finnes bare i 5x112? Jeg har da sett en golf 4 me disse på, noen som kan hjelpe meg me dette?

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull. Shariff selger dem med 5x100, men de finnes naturlig nok kun med 5x112 i orginal. 5x100 må du på replica-felger med en langt dårligere kvalitet. Så ta det easy over humpene ;)

Vil råde deg til å kjøpe noen italiensk-produserte felger istede, en helt annen kvalitet.

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

råder deg sterkt til å legge inn noen tusen i et justerbart.. men dersom du bare skal ha fjærer så burde du absolutt senke 40. jeg hadde 30 på min gamle og det syntes ikke engang med 19". Får du 18" på så blir det nok pent med 40. Og de fartsdumpene har du vel ikke tenkt å ta rennafart over? kjør pent så går det helt fint det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, hører flere si det, men det er for sent, da jeg handlet det, så var ikke akkurat økonomien på topp. Nå er det annereledes, fikk nettopp solgt mopeden for 20 000. Så nå er bodykit på vei i posten, effektanlegg montert, og felger skal bestilleS:) må bare bestemme meg for hvilke

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestillt rs4 2 felgene.forhandlern sier det skal være bra kvalitet på dem, men hva har det å si? felgene er billige så skulle 1 eller flere bli herpa så er det bare å handle nye :)

felgene er kommet men di er så jææævla treg å få tak i dekk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et godt poeng der Olje :) hvor kjøpte du, og hva kostet di? Tror du di sender til resten av lande? De som selger her i haugesund skal ha minium 10k, andre plasser er det tomt. Har prøvd Sharif, men det er visst klint umulig å få tak i dem, ringer jeg så ber de meg møte opp i lokalene, men er litt stress da det er i oslo, og jeg bor i haugesund -_-

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldiig pent :)

1200 + dekk ja. blir vel opp mot 10 000 kr da. de som har disse felgene billige er allti tomme, det er jo forståelig. noen som har kjennskap til hvordan jeg kan få bestilt felger av sharif? har prøvd å sende mail, ingen svar, har ringt, men da sier telefonsvareren at jeg må besøke de i oslo.

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt gjort litt nå denne uka. Fikk på effektanlegget, så nå HØRES det værtfal ut som jeg kjører noe grovt :D

Fikk også på klare sideblinklys idag, ble veldig fint.

Stylingsettet kom i posten idag, og vil bli montert neste uke tror jeg, nå er det bare felger som mangler. Ikke noe her da , som har noen 17-18 toms fine felger til salgs? Si fra såfall =)

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider