Gå til innhold

Poster bare litt bilder av treigingen min.

Ranger emnet

Mr.Stream

Anbefalte innlegg

Hør på Ola.

En bil kan vel få se fet ut selv om den ikke er noen racer. Dessuten ser jo de fleste hardt trimma biler her til lands helt dass ut. Se bare på Gatebil-treffene. Grisestygge slitne sierraer med 450hk er ikke spesielt imponerende det heller.

Etter min mening er det mer fornuftig å bruke penger på å få en fornuftig hverdagsbil til å se pen ut, enn på å få en stygg haug til å gå fort. Kombinasjonen er selvfølgelig det beste, men det koster å være kar, og en 318i har vel ikke spesielt store problemer med å følge hverdagstrafikken i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel både Audier og Bmwer av alle slag.

Noen er kun stylet, og noen er kun trimmet. Og noen er begge deler. Det er unødvendig av elite å kommentere gulvmattene etc til Mr.Stream på en slik spydig måte.

M-merket til BMW er et merke som står for Motorsport, og dette er litt sportslig. Når man gjerne vil bytte ut de kjedelige vanlige gulvmattene sine, så er et orginalt produkt fra BMW en ypperlig erstatter. Finnes mye M-stasj til BMW, og du trenger ikke ha en BMW M5 for å kunne ha M-stasj, tvert i mot. Det finnes vel mange vanlige BMW'er med M-pakke.

Og til sist:

Fin bil Mr.Stream! :) Den skulle vel gjerne ha hatt mere motor, men man må vel ofre litt goder for å få en så ny bil :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Det finnes vel både Audier og Bmwer av alle slag.

Stemmer, uheldigvis virker det som Audier er mest populære gjøre styggere :(

Noen er kun stylet, og noen er kun trimmet. Og noen er begge deler. Det er unødvendig av elite å kommentere gulvmattene etc til Mr.Stream på en slik spydig måte.

Spydig? Jeg lurte bare på hva som skulle være poenget med M-gulvmatter. Hvilken funksjon de hadde. At øyelokk er noe av det styggeste man kan sette på en bil har jeg sagt før og det står jeg fortsatt for, antar det er lov å mene det?

M-merket til BMW er et merke som står for Motorsport, og dette er litt sportslig. Når man gjerne vil bytte ut de kjedelige vanlige gulvmattene sine, så er et orginalt produkt fra BMW en ypperlig erstatter. Finnes mye M-stasj til BMW, og du trenger ikke ha en BMW M5 for å kunne ha M-stasj, tvert i mot. Det finnes vel mange vanlige BMW'er med M-pakke.

Er fullt klar over det. Men å bruke mye penger på styling når man har en firer under panseret ville aldri jeg gjort, da heller spare til en 320 eller større :)

Uansett var jo bilen i seg selv ganske pen med unntak av øyelokkene og den sortlakkerte grill-tingen. Felgene passet ganske bra og den var passe høy slik at de fulgte hjulbuene skikkelig. Definitivt bedre enn mye annet som ruller rundt på veiene ;)

Hvorfor har du forresten et '91--> panser på coupeen din, tekNetium? Det ser litt snodig ut :)

what

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er visst enige på et par-tre områder, gitt.

1. Som den "sekserfanen" (aaah... lyden...) jeg er så er jeg enig med deg angående en 320i foran 318i, men alle er ikke like. Heldigvis. ;-)

2. Jeg liker også heller dårlig øyelokk. Det ødelegger det årvåkne blikket på biler (kanskje spesielt på BMWer?) og fører til litt søvnig utseende.

3. Svarte nyrer er ut. BMWer skal ha kromma nyrer. ;-)

Men, til Stig, ikke misforstå her. Jeg synes bilen din er flott. Den er virkelig gjennomført og pen. Har som tidligere nevnt sett den i virkeligheten, og den tar seg helt klart godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du forresten et '91--> panser på coupeen din, tekNetium? Det ser litt snodig ut

Det er et originalt panser som er blitt voldtatt med en eller annen grillinfesting, samt en grill som ikke hører til selve grillinfestingen (en centimeters glapp mellom grillinfesting og grill).

Sorry for at jeg vraket tråden litt, men 31337 tar ikke imot PM :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil Mr.Stream! Var du på bmwccn treffet på våler?

4 sylindra er ikke dumt, hadde det ikke vært for den 4 sylindra M10 motoren som bl.a stod i 2002, hadde fremtiden vært meget usikker for BMW. Alle BMW entusiaster burde vite dette. Denne motoren har bl.a blitt kåret til en av verdens beste motorer i Classic&Sportscar.

Selv kjører jeg 4 sylindra og er kjempefornøyd, dog dette er en Twin cam.

post-2528-13804852179214_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

4 sylindra er ikke dumt, hadde det ikke vært for den 4 sylindra M10 motoren som bl.a stod i 2002, hadde fremtiden vært meget usikker for BMW. Alle BMW entusiaster burde vite dette.

Og hadde det ikke vært for Henry T. Ford hadde vi kanskje ikke hatt noen bil. Det er ikke dermed sagt at man liker Ford best av den grunn, ikke sant?

Selv om noe har redda whatever man er glad i, så trenger man ikke like det BEST. Og det er uansett rekkesekserne BMW er mest kjent for.

For egen del er det simpelthen lyden og gangen av sekserne og oppover som er så suveren. En ren nytelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider