magnul Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Sikkert et dumt spørsmål, men går det an å bruke linselykter fra Storbritannia? Er de laget ulike pga fra de vi bruker i den siviliserte verden, eller er det bare innstilling det går på? Liker ikke helt å kjøpe fra tysk ebay iom at jeg ikke er så stødig i tysk. Noen som har gjort det som kan fortelle hvor stor sjangs det er for at en kløne som meg klarer å sette dem på? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 kjøper du i uk blir lysbildet ditt feil.. dette er desverre ikke noe du får gjort noe med.. du må kjøpe europeiske lykter.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Var det jeg var redd for. Takk for hjelpa. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Ikke sikkert. Mange lykter har en form for omstilling, mellom høyre og venstre kjøring. Oppdaget det da jeg bytta på BMWen forleden. Hadde lysbilde som var asymetrisk begge veier.... Men jeg vet ikke hvordan det er på Carlton... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 på disse lyktene går det ikke ann og snu lys-bildet.. det eneste man får gjort er og "blende" ned høyresiden så man ikke lyser rett inn i bilen i motsatt kjørefil..:P Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Jaja. Det er ikke verre enn at jeg kan prøve å bestille i Tyskland. Er fortsatt i tvil om jeg klarer å bytte da:-/ Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Jaja. Det er ikke verre enn at jeg kan prøve å bestille i Tyskland. Er fortsatt i tvil om jeg klarer å bytte da:-/ hehe.. spør om corsa tuner skaffer.. også monterer du Xenon kit i både nær og fjærn.. :P Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg