AJ82 Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Var jo endel diskusjon om dette for en stund siden.... Har det vært noe, eller kommer det til å bli noe.... Bare nygjerrig på om noen har hørt noe mer?????? Mener da Getaway in Oslo, hvis det var uklart :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 synes hele gio oplegget virker som et dårlig forsøk på og ettelikne "heltene" sine i sverige.. og om det virkelig blir en film ut av det gjenstår og se.. har mine tvil om at den blir noe bra... og navnet er hvertfall ripoff.. den "prøvekjøring av gio" filmen som ble lagt ut tidligere i våres bekrefter jo bare mine påstander.. det vi så der var bare IDIOT kjøring.. de grisekjørte i 50 soner ved fotgjenger overganger og 1.5m fra syklister og fotgjengere.. tenk hva som hade sjedd hvis det hadde vært en unge der da? hva faen skulle de gjort da? og hvis noe sånnt som dette blir koblet mot bilforumet.net i media så vet bare gudene hva som kan sje med dett flotte forumet.. detter er hvertfall mitt synspunkt på saken.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Mye sanne påstander der... Skal det gjøres burde det ihvertfall gjøres skikkelig!!! Ikke sinnsykt kjøring i boligfelt e.l. Men hadde vært artig om det ble laget da ;) Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Sitat Originally posted by AJ82 Mye sanne påstander der... Skal det gjøres burde det ihvertfall gjøres skikkelig!!! Ikke sinnsykt kjøring i boligfelt e.l. Men hadde vært artig om det ble laget da ;) Oppfordring til GiO er ikke helt bra reklame for forumet i min mening dah... Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Å snakke om det kan ikke være så ille da.. Ikke si at ikke du likte Getaway in Stocholm... Men alle her inne vet vel at ingen her ville finne på å gjøre no ulovlig :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Sitat Originally posted by Ardous Oppfordring til GiO er ikke helt bra reklame for forumet i min mening dah... Hvorfor ikke egentlig ? Negativ raklame ? som i " Nei, det er for mange grisekjørere på det forumet - så jeg melder meg ut" eller "fysjom, de prater om ulovlige ting her - det ville ikke mamma likt" eller at forum eierene blir bedt om å stenge forumet pga enkeltpersoner "oppfordrer" til ulovlige handlinger ? Kan ikke se annet enn at slikt bare tiltrekker seg flere medlemmer/brukere jeg. Det synes jeg bare er positivt. Blir ting for ille (for mye ulovlig streetracing) kan det bare flyttes "ut av landet" hvor politiet mister tilgangen til "hele" serveren (som de har nå), så stenging eller forespørsler om lignende er nok høyst usannsynlig fra gestapo-hold iaf. Skjønner ikke hva du synes er så ille med dette jeg ? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Sitat Originally posted by Loppa Hvorfor ikke egentlig ? Negativ raklame ? som i " Nei, det er for mange grisekjørere på det forumet - så jeg melder meg ut" eller "fysjom, de prater om ulovlige ting her - det ville ikke mamma likt" eller at forum eierene blir bedt om å stenge forumet pga enkeltpersoner "oppfordrer" til ulovlige handlinger ? Kan ikke se annet enn at slikt bare tiltrekker seg flere medlemmer/brukere jeg. Det synes jeg bare er positivt. Blir ting for ille (for mye ulovlig streetracing) kan det bare flyttes "ut av landet" hvor politiet mister tilgangen til "hele" serveren (som de har nå), så stenging eller forespørsler om lignende er nok høyst usannsynlig fra gestapo-hold iaf. :D Kunne ikke sagt det bedre selv :) Viss folk ikke likker det som blir skrevet her kan dere jo bare slutte å lese forumet. Alle som skjenner til zatzy fra før av var sikkert missunelige på den helt til dette forumet var oppe :) eller hva?? vet at jeg var det Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 For å være heeelt ærlig tror jeg at vi er lei gio diskusjoner nå, hva vi sier her påvirker ikke gio prosjektet i hele tatt.. Så nå synes jeg vi alle bare kan vente å se jeg.. Ingen gir konkrete svar på spørsmålene dere stiller så.. Chill :cool: Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg