NuGgIZ Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Her e då min Chrysler Stratus 2.0l LE Den e då den flotte fargen hvit. Fåreløbigt e det ikkje gjort så mye egenteli. Men Kommer mer Stæsj etterhvert.. Planer eg har e då: Sote vinduene bak Effektannlegg Nye sommerfelger KN Filter Senking og kansje Styling. Hittil har eg bare fått annlegg i den. Eg har då: 4stk 10'' Pioneer 800w suber Power Acoustik Gotich ov2-1600w Forsterker 2Stk pioneer 6*9er i hattehyllen Orginale front Høytallere(kommer nye senere) Og en Vanli Pioneer mp3 spiller(kommer ikkje helt på ka den heter) Anlegge har eg då bygget baki bagasje rommet. Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NuGgIZ Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 hmm, så var det og finne ut kossen me ska legge ut bilder då... kas side var det no igjen??? Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NuGgIZ Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Vel, ikkje mye nytt som har skjedd her. men har nå sota sidevinduene helt svart.. skal snart ta og se om eg greier og sote bak vinduet. :) Har også vært og hørt på pris på felger, men har ikkje heilt bestemt meg enda for hvilke felger eg skal ha.. Mer kommer senere.. Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IsOtOpET Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hei! Har akurat kjøpt meg en Chrysler Stratus 2.0 LE. lurte på hvordan jeg kunne fått byttet gerspak topp?? Er merkelig festet originalen... Hmm?? Håper du kan svare meg snarest mulig ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hei! Har akurat kjøpt meg en Chrysler Stratus 2.0 LE. lurte på hvordan jeg kunne fått byttet gerspak topp?? Er merkelig festet originalen... Hmm?? Håper du kan svare meg snarest mulig ;-) brette ned trekket(gummien) så er den klipset er ufattelig enkelt å få av Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IsOtOpET Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Fikset det;) Det var latterlig enkelt..hehe.. Flaut... KONGE bil.. Lenge leve Chrysler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NuGgIZ Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 eg ska selle min bil no.. Noen som vil kjøpe an??? 15 000kr må EU godkjennes.. :) Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Fikset det;) Det var latterlig enkelt..hehe.. Flaut... KONGE bil.. Lenge leve Chrysler hehe slet litt eg og før eg viste det :P og så bare for å pirke, det heter lenge leve cjd (chrysler jeep og dodge) Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 eg ska selle min bil no.. Noen som vil kjøpe an??? 15 000kr må EU godkjennes.. :) bilde? har en kompis som muligens er intresert Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 eg ska selle min bil no.. Noen som vil kjøpe an??? 15 000kr må EU godkjennes.. :) Har du noen bilder??? Og er det noe skade, feil eller rust på den??? og Km??? Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NuGgIZ Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 har bilde. men veit ikkje kossen eg ska legga de ut.. bilen e kjørt 206000km. motoren jukser av og til, og bensin måleren viser litt feil.. og den må EU godkjennes. E to små rustbobler i lakken og rust langs kanten under panseret.. ska legge an ut for 20 000 eller bud no på autodb. Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg