CalibR Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Snart er det tid for en helt ny Subaru Impreza og S12B sluttes å produseres. I New York om 12 dager kommer en helt ny Hatchback. Så lang tid er det til vi får se den :hellothere: http://www.subaru.com/sub/misc/2008/autoshow/countdown/index.html Regner med det er en STI :D CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Kan ikke si at den var så veldig pen. Bilder fra bladet "Motortrend". På denne tiden når alle japanske bilmerker kommer med en ny designstil og interiør på bilene sine som matcher tysk stil så går Subaru for det motsatte. Dette er nesten ikke komisk, men sjokkerende. Nye Lancer Evo X blir også spennende å se da den blir også en helt ny bil. CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Den der så da bare helt j**** ut... Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 [quote name=CalibR;1809858. Kan ikke si at den var så veldig pen. Bilder fra bladet "Motortrend". På denne tiden når alle japanske bilmerker kommer med en ny designstil og interiør på bilene sine som matcher tysk stil så går Subaru for det motsatte. Dette er nesten ikke komisk' date=' men sjokkerende. Nye Lancer Evo X blir også spennende å se da den blir også en helt ny bil. CalibR[/quote]her er den nye Lancer Evo X litt stilig igrunn Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Nei, Revell, det er ikke den nye Evolution. Det du har bilde av er Concept X, en studie fra september 2005. Den nye Evolution X er ikke endelig vist ennå, men det ble vist en veldig nær sak tidlig i år. På spionbildene av en testbil ser det ut som om designet er yttligere tonet ned, og LED-lysene i fangeren ser ut til å være borte. På testbilen sitter det noen helt standard tåkelys der istedenfor. På spionbildene ser også blinklys til å være i lyktene, det kan også være sidemarkeringslys (eller begge deler). Sidescoopet ser også ut til å være tonet ned, basert på testbilen. Revell, jeg hadde satt pris på om du ikke la ut slik feilinformasjon, og sier at det er Evo X. I tillegg, bilde #2 er en åpenbar manipulasjon. Her er en artikkel på testbilen, du ser noen forskjeller fra bilen du ser her, som ble vist i år. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Likte hekken på Subaru Impreza veldig godt men så jo helt forferdelig ut forfra da. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Nei, Revell, det er ikke den nye Evolution. Det du har bilde av er Concept X, en studie fra september 2005. Den nye Evolution X er ikke endelig vist ennå, men det ble vist en veldig nær sak tidlig i år. På spionbildene av en testbil ser det ut som om designet er yttligere tonet ned, og LED-lysene i fangeren ser ut til å være borte. På testbilen sitter det noen helt standard tåkelys der istedenfor.På spionbildene ser også blinklys til å være i lyktene, det kan også være sidemarkeringslys (eller begge deler). Sidescoopet ser også ut til å være tonet ned, basert på testbilen. Revell, jeg hadde satt pris på om du ikke la ut slik feilinformasjon, og sier at det er Evo X. I tillegg, bilde #2 er en åpenbar manipulasjon. Her er en artikkel på testbilen, du ser noen forskjeller fra bilen du ser her, som ble vist i år. Eirik da beklager jeg så mye fikk denne infoen av en jeg kjenner på e_mail, men da var det feil,:deng husker å ha lest om den:bok: men husker ikke hvor:wonder: må sende klage til han som sendte mailen nå.:oohh Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg