Gå til innhold

Til alle Subarufans!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Snart er det tid for en helt ny Subaru Impreza og S12B sluttes å produseres. I New York om 12 dager kommer en helt ny Hatchback.

Så lang tid er det til vi får se den :hellothere:

http://www.subaru.com/sub/misc/2008/autoshow/countdown/index.html

Regner med det er en STI :D

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wrx003.jpg

wrx4.jpg

wrx2.jpg

Kan ikke si at den var så veldig pen. Bilder fra bladet "Motortrend". På denne tiden når alle japanske bilmerker kommer med en ny designstil og interiør på bilene sine som matcher tysk stil så går Subaru for det motsatte. Dette er nesten ikke komisk, men sjokkerende.

Nye Lancer Evo X blir også spennende å se da den blir også en helt ny bil.

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=CalibR;1809858.

Kan ikke si at den var så veldig pen. Bilder fra bladet "Motortrend". På denne tiden når alle japanske bilmerker kommer med en ny designstil og interiør på bilene sine som matcher tysk stil så går Subaru for det motsatte. Dette er nesten ikke komisk' date=' men sjokkerende.

Nye Lancer Evo X blir også spennende å se da den blir også en helt ny bil. 

CalibR[/quote]her er den nye Lancer Evo X

3708610168-mitsubishi-lancer-evo-x.jpg

lancer_evo_x.jpg

evo-x-r3q.jpg

evo27dx.jpg

litt stilig igrunn

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Revell, det er ikke den nye Evolution. Det du har bilde av er Concept X, en studie fra september 2005. Den nye Evolution X er ikke endelig vist ennå, men det ble vist en veldig nær sak tidlig i år. På spionbildene av en testbil ser det ut som om designet er yttligere tonet ned, og LED-lysene i fangeren ser ut til å være borte. På testbilen sitter det noen helt standard tåkelys der istedenfor.

På spionbildene ser også blinklys til å være i lyktene, det kan også være sidemarkeringslys (eller begge deler). Sidescoopet ser også ut til å være tonet ned, basert på testbilen.

Revell, jeg hadde satt pris på om du ikke la ut slik feilinformasjon, og sier at det er Evo X. I tillegg, bilde #2 er en åpenbar manipulasjon.

Her er en artikkel på testbilen, du ser noen forskjeller fra bilen du ser her, som ble vist i år.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Revell, det er ikke den nye Evolution. Det du har bilde av er Concept X, en studie fra september 2005. Den nye Evolution X er ikke endelig vist ennå, men det ble vist en veldig nær sak tidlig i år. På spionbildene av en testbil ser det ut som om designet er yttligere tonet ned, og LED-lysene i fangeren ser ut til å være borte. På testbilen sitter det noen helt standard tåkelys der istedenfor.

På spionbildene ser også blinklys til å være i lyktene, det kan også være sidemarkeringslys (eller begge deler). Sidescoopet ser også ut til å være tonet ned, basert på testbilen.

Revell, jeg hadde satt pris på om du ikke la ut slik feilinformasjon, og sier at det er Evo X. I tillegg, bilde #2 er en åpenbar manipulasjon.

Her er en artikkel på testbilen, du ser noen forskjeller fra bilen du ser her, som ble vist i år.

Eirik

da beklager jeg så mye fikk denne infoen av en jeg kjenner på e_mail, men da var det feil,:deng husker å ha lest om den:bok: men husker ikke hvor:wonder: må sende klage til han som sendte mailen nå.:oohh

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider