ktmsk Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 hei må ha camber kit pga 4hjulskontroll:angry: funker dette trur dere?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-91-92-93-ACCORD-FRONT-REAR-ADJUSTABLE-CAMBER-KIT_W0QQitemZ270101335647QQcategoryZ33581QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting eller er det annet og anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Det derre funker sikkert.. har ikke peil på hvilke merker/levrandører som er bra/ikke bra desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktmsk Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 skal se om eg kommer meg gjennom senkebesyning utanalacocaina vist ikkje så får eg få tak i noko sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Foran kan det bli klaringsproblemer mellom den øvre bærearmen og karroseriet med camberkit hvis bilen er senka en hel del, hører jeg folk på cb7tuner.com snakke om. Bak er det visstnok flere som kjører med justérbar øvre arm med godt resultat. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg