rog_lun Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 tenkte jeg skulle pusse opp audi`n min. så da ble det hel lakkering. farge:svart, med blue ice pearl flakes. det blir også rs4 front, m3 speil, m3 side skjørt. s4 bakfanger. felger... er ikke sikker ennå, men tror det blir breyton avalanche 19"..har kommet godt i gang da. her er det noen bilder.. i gang med demontering karosseriet ferdig lakkert karosseriet ferdig mellom slipt, vannslipt med 1200 papir. karosseriet ferdig med et nytt lag med klarlakk. jeg har brukt 2 1/2 uke så langt. lange kvelder etter jobb og ikke noe fri helgene. men det er vel verdt det når man er ferdig og får en bra bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 se her ja.. lakken så bra ut..men jeg hadde droppa m3 speil på en audi.. men det er jo opp til deg;) Tror prosjektet vil bli bra;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 forlag til andre speil?? de orginale er jo ikke noe særlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 rog_lun skrev: forlag til andre speil?? de orginale er jo ikke noe særlig. prøv å få tak i et lite speil på sjåførsiden også.. slik at du har to små speil;) det er pent.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 lakkerte du selv forresten? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 syns DTM/dråpespeil er kult jeg.. Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 The Gølf skrev: lakkerte du selv forresten? lakkert det selv ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 bilen er ferdig og lagt ut for salg.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1429569;username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Har du flere bilder av bilen? Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 kan maile deg noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 arne@sk1rty.org Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg