Naits Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Er du iferd med å ta lappen? Er du i full gang med øvelseskjøring? Da bør du se litt nærmere på denne artikkelen for å lære noen tips og tricks under oppkjøringa. Klikk her for å komme til artikkelen. Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeuTraliZe Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 jeg øvelseskjører fortiden å kjenner meg GAAAANSKE så gått igjen i det som blir sakt!! synes artikkelen var ganske så bra:) Siter -1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hei! Bottolf: Meget bra skrevet! Det med X, Y og Z passer utmerket med Virkeligheten... Jeg har brukt nedre Gir å akselerert med X, ikke kjørt siden med X:P Mvh Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hehe, ja, bra skrevet! :) Den der X, Y og Z var også bra :) ..også det med nestenulykke :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Y er skeptisk til å kjøre med meg og X tørr ikke lengre.. Får greie meg med Z jeg da:op: Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Er ny her og bare lurer på hvodan man får bilde på kontoen? Kan ikke finne noen tråder som støtter dette problemet... Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Er ny her og bare lurer på hvodan man får bilde på kontoen? Kan ikke finne noen tråder som støtter dette problemet... Skal du ha avatar må du gå på "kontrollpanel" og deretter på "rediger avatar". Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1/2en Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 vanvittig godt skrevet :) hørtes nesten altfor kjennt ut:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 vanvittig godt skrevet :) hørtes nesten altfor kjennt ut:P Du er klar over at denne tråden er et halvt år gammel, eller? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1/2en Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 oi, d så æ ikke.. menmen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1/2en Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 pyttpytt^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Du er klar over at denne tråden er et halvt år gammel, eller? åsså?? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 åsså?? Da er de som regel utdebatterte. Det er en grunn til at ingen har skrevet i dem på over seks mnd :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Hehe, veldig bra skrevet! Jeg kan ikke helt kjenne meg igjen, annet enn at X ikke tørr å kjøre med meg enda, og Y gidder ikke. Z gir faen. DVS: jeg får ikke lærekjøre, til tross for at jeg har vert 16 i snart et halvt år (om 2 uker). Men men, lurer litt på: Ekstraspeilet, er det sjåfør eller passasjer som skal bruke det? Fikk et slikt et(speil) i julegave, men er usikker på hvorda bruke det :P Har forreste aldri kvelt en bil, men nesten. Det hendte ikke fordi det var glatt :P (hjulspinn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Hehe, veldig bra skrevet! Jeg kan ikke helt kjenne meg igjen, annet enn at X ikke tørr å kjøre med meg enda, og Y gidder ikke. Z gir faen. DVS: jeg får ikke lærekjøre, til tross for at jeg har vert 16 i snart et halvt år (om 2 uker).Men men, lurer litt på: Ekstraspeilet, er det sjåfør eller passasjer som skal bruke det? Fikk et slikt et(speil) i julegave, men er usikker på hvorda bruke det :P Har forreste aldri kvelt en bil, men nesten. Det hendte ikke fordi det var glatt :P (hjulspinn) Det er passasjeren som skal bruke det, for å kunne følge med på trafikken bak. Mange kjøreskolebiler har to ekstraspeil, hvorav det ene brukes til å observere bakover og det andre brukes for å observere elevenes se-teknikk. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg