olds Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Nå er bilen snart demontert,utrolig lite rust på en 40 år gammel kjærre. Jeg prøvde å leke onkel Skrue under demonteringen av frontruten siden gummi pakningen var bra så tenkte jeg at det var greit å ikke kutte den opp til spagetti og heller spare ca 1500 kr som ny kostet,jævlig dårlig tenkt!!!!!:mad: Når ruta var løs nesten hele veien så kom dollar smellet som smertet i ørene ruta sprakk med et smell og den koster bare 5-6000 kr :eek: arrrghhh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Fikk ikke mulighet til å legge ved bilder,har jeg noe galt med oppsettet på min bruker eller er det gjort forandringer på forumet som jeg ikke har fått med meg???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Auda! Kjipt med ruta! Går vel ann å få tak i en brukt rute..? *IIIIKKKK* Får ikke lagt ut bilder j heller!! Hva skjer a?! :eek: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Regner med at det er umulig å få en brukt rute bilen min er ifg.amcar sine lister den eneste i Norge men jeg vet om en cab av samme årsmodell i Trondheim og Phøniks i Tønsberg har jobbet i snart 3 år med å skaffe han 2 brukte/nye bakskjermer. God å høre at du har samme problem med å sende bilder,da er det vel noe galt med forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 offtopic.... Det er vel heller dere som prøver å laste opp for store bilder tenker jeg. Dem har satt en maks størelse på 200 kb. Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Når det gjelder prosjekter i vinter så har jeg da en gammel Dodge jeg skulle ha begynt på, men det er knapt med tid og penger. Ikke har jeg noe sted å stå å skru på eller.... :( Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Ohlala! FET bil! Åssen motor sitter det i den a? Ligger en forklaring på bildeproblemet under opplysning-forumet.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Rå bil ja :=) btw, virker den? den motoren så litt sliten ut :P Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Niks ikke for store filer. Jeg har ikke noen "knapp"jeg kan velge vedlegg. Men det står på "Forum Rules" You may not post attachments,er det noen som kan fortelle meg hvorfor???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 jeg kan heller ikke legge til attachments :( kanskje man må ha 100 poster for at folk ikke skal missbruke det... Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Takk, takk viss det er bilen min dere mener.... Den motoren som sitter der er en 360 Police motor på ca 300 hk. Den skal faktisk være nyoverhalt og aldri startet, men klart nå har vel den motoren stått i over 8 år. Så den skulle nok ha vært åpnet igjen og fått en liten sjekk igjen.. Har svære planer for den bilen. Bare jeg kommer meg igang.... 600 hk, Dana 60, 18", snurre med eller uten reimdrift + pluss litt annet små snacks... Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by olds Niks ikke for store filer. Jeg har ikke noen "knapp"jeg kan velge vedlegg. Men det står på "Forum Rules" You may not post attachments,er det noen som kan fortelle meg hvorfor???? Se under OPPLYSNINGER! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg