850fan Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Hei! Her er et bilde av min 850. Har bytta interiøret til svart delskinn med memory i stolene. Har kjøpt klarglasslykter men ikke montert enda. Skal lakkere hele bilen først i samme farge men med klarlakk. Jeg kjører med gule justerbare konidempere og lesjøfors senkesett og har bytta ut alt av foringer både forran og bak.. Har en turbomotor liggende og som skal oppi bilen i løpet av våren:) Men mangler girkasse og drivaksler:( Dette blir gøy! Vet ikke hvordan jeg får lagt inn flere bilder ........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_s_X Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Va dårlig me bilder ja.. Finnes sider en kan laste opp bildene på Siter Fra Volvo til Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 photobucket.com :) funke fint å legge inn url til bildene dine derfra inn hit ! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Du må få lagt ut noen bilder! dette hørtes deiligt ut ihvertfall! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg