RS2 Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Er på bedringens bei men men får jo ikke lov til å gjøre en dritt. Greit nok det at milten min er veldig mye større enn den burde men pokker så kjedelig a. Må holde seg i ro lenge for ikke lov til å kjøre eller sitte på med bil heler :( Men orker jo ikke så mye heler da før jeg blir dritt slitten gåt med 7 1/2 kg på 1 1/2 uke da :D :D One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Glemte en ting jeg er så dritt lei Ricki Lake One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by RS2 ...det at milten min er veldig mye større enn den burde... The wahtiwahti?? "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 hehe, kjenner meg igjen fra når jeg hadde kyssesyken, ble sittende å se på ricki lake og samtlige andre dramaserier og alt annet piss som gikk på boksen. Oprah var morrans høydepunkt, seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by sheriff The wahtiwahti?? Milten greie men har i magen som absolut det ikke skal gå hul på One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Bullit hehe, kjenner meg igjen fra når jeg hadde kyssesyken, ble sittende å se på ricki lake og samtlige andre dramaserier og alt annet piss som gikk på boksen. Oprah var morrans høydepunkt, seff. JEPPS dritt kult ikke sant ;) One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by RS2 Må holde seg i ro lenge for ikke lov til å kjøre eller sitte på med bil heler :( Det finnes jo haugevis av bilspill du kan anskaffe deg til både pc, playstation 2 osv. :) Spill til 100% på Gran Turismo 3! Hvis du ikke blir frisk innen du har klart det burde du oppsøke legen en gang til. :) Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by famir Det finnes jo haugevis av bilspill du kan anskaffe deg til både pc, playstation 2 osv. :) Spill til 100% på Gran Turismo 3! Hvis du ikke blir frisk innen du har klart det burde du oppsøke legen en gang til. :) Hehe du er inne på noe der :) har spillt lit GT3 i dag men man blir så for lei får ikke brukt ratt og pedaler nå. Hva er kult av spill til Plays 2 for tiden a?? One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by RS2 Hehe du er inne på noe der :) har spillt lit GT3 i dag men man blir så for lei får ikke brukt ratt og pedaler nå. Hva er kult av spill til Plays 2 for tiden a?? Jeg har gått til anskaffelse av The Getaway. Gangsterspill med mye skyting og action. Kan kalle det en mere seriøs versjon av Gran Theft Auto. Mye pene biler i dette spillet også. Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Hmm, skulle det være noen hindring? Jeg har kyssesyken, har hvert sykemeldt i en mnd hittil, nå kom jeg nettopp inn fra syk runningspinning, gokart kjøring, og litt av hvert... Gidd være hypokonder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Ja men nå lå jeg på sykehus forige helg da One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by RS2 Ja men nå lå jeg på sykehus forige helg da Det er da du skal drikke deg dritings og sjekke opp noen flotte sykepleiere vettu ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 å? er du syk... tenk på: sjokolade pudding....banan med krem....eggeplomme...kebab med masse saus... få det ut..bli frisk.. puke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Takk for de fine ordene ;) :D :D One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Ikke for å være frekk, men denne posten er helt malplassert selv på off-topic... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg