Alexxx Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Jeg kjørte forbi Oasen i Fyllingsdalen bydel i forigårs. Da så jeg det som så ut som en mørkegrønn Evo 500. Noen her som var ute å kjørte den? Lurer på om den var original? Såvidt jeg vet er ikke den stylingen så veldig lett å få tak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Altså en slik en? Bare tenkte jeg sku legge inn et bilde så folk vet hva det er snakk om. Ikke sikkert alle vet at det er en evo 500 :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Ja. Jeg fikk ikke sett så nøye på den da jeg kjørte forbi. Men jeg så at det ikke var original omega. Vingen merket jeg spesiellt godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg