icemanx Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 starter fra starten.. var på dokka i fjorhøst/vinter å hentet en 94 mod 3'er .. 156.000 på klokka, noen rustflekker her og der . 2 bulker i taket av alle ting , og ellers grei.. kosta 24 lapper.. sånn så bilen ut når vi hentet den.. voksenkjørt osv.. noe småtteri som må ordnes i interiøret , men ikke noe vanskelig.. så kom våren og coilovers og felger ble handlet inn.. vmaxx høydejusterbart og keskin kt8 9x16" her har vi fått på senkesettet og justert litt ( fortsatt på vinterdekk ) så tenkte jeg for morros skyld at vi kunne teste med 17" fra ventoen min bare for å se hvordan bilen ble.. planene fremover er : klarglasslykter over alt ( crystal edge bak ) , bakrutespoiler , emblemfri grill , dekk på felga ( 215/40/16 ) og hvis pengene strekker til så blir det hellakkering til sommer/høsten.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulere med golf:D BLir bra det, bare fortsett med innlegg og bilder.. gleder meg til å se bilen med de sommerfelgene på! Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Selge keskin felgene? :) Hehe.. Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Selge keskin felgene? :) Hehe.. hehe.. nei.. felgene er ikke gamlere en 4 uker.. har ikke fått dekk på dem ennå engang :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ny oppdatering.. Dekk har kommet og blitt lagt på felgene.. skal prøve felgene på bilen i morgen regner jeg med.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 blir litt dobbel og trippelposting men.. "litt" for brede forran og ikke alt for galt bak.. men regner med vi må på med gti-hjulbuebreddere for å få dekket under Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Ble pent! Skulle hatt ei VR6-leppe også. GTi-bredderne sørger ikke for så mye bedre plass, heller det at det skal pynte opp litt. Får vel valset hjulbuene for litt mer enn GTi-breddere koster. Kontakt Valsespesialisten og forhør deg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 noe nytt er på gang.. bygget understell til dem selv.. må bare tørke litt pga litt dårlig vær før de monteres :P grunnen til at dem ser flekkete ut er pga vask :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 dim på dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 dim på dekk? 215/40/16 Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Liker de felgene der, og det ble ikke feil på bilen din heller:D VR6 leppe nå, så har du kommet langt. Bra tråd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Liker de felgene der, og det ble ikke feil på bilen din heller:D VR6 leppe nå, så har du kommet langt. Bra tråd! tenkte jeg skulle bruke den jeg har på ventoen min når jeg river av fangerene på den.. om dette er vr6 eller ei vet jeg ikke , men den er litt større en den på golfen i allefall Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Det er ei VR6 leppe ja:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Det er det da virkelig ikke, en vanlig Vento-leppe det der. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 noe nytt er på gang.. bygget understell til dem selv.. må bare tørke litt pga litt dårlig vær før de monteres :P grunnen til at dem ser flekkete ut er pga vask :P Type R wannabe seter i en VW? blir bare for dumt. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg