doffen23 Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Type R wannabe seter i en VW? blir bare for dumt. nå må ikke du være så eplekjekk da azzido.. du kjører trossalt rundt i en kebab bil du ikke er så glad i.. konstruktiv kritikk er greit men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 ang setene.. skriften på dem er på vei bort.. så da blir det ikke mye type-R igjen gitt.. anyways.. who cares hva det står på dem... Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 ang setene.. skriften på dem er på vei bort.. så da blir det ikke mye type-R igjen gitt.. anyways.. who cares hva det står på dem... w0rd! :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 nå må ikke du være så eplekjekk da azzido.. du kjører trossalt rundt i en kebab bil du ikke er så glad i.. konstruktiv kritikk er greit men... Jeg syntes bare at type r hører honda til. Ellers så kjører jeg en kebabtralle fortida ja... men dere som kjenner meg vet at jeg har hatt endel annet som stiller i annen klasse og at jeg i framtida vil også komme med noe grommere noe... Hadde f.eks en s15 silvia på bestilling helt til avgiftsøkninga kom f.eks. men tilbake til topic. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 nå driter hverken jeg eller fruen så mye cash at vi gidder å handle nye stoler ( de der har jeg hatt stående i kjelleren i ca 3 år uten å bruke ) bare pga skriften på dem.. :P må sveise om understellet på dem bittelitte grann for at dem skal stemme i 3'er golfen ( da understellet opprinnelig ble bygget for 2'er golfen min ) .. føttene i 3'ern sitter 5.5 cm bredere en i 2'ern.. så tenker jeg skal kappe av den delen som holder føttene og skjøte inn en 5.5cm lang bit også sveise det sammen igjen. regner med jeg skal ta det på tirsdag ( hvis ikke noe annet dukker opp ) Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 var ute å vasket i dag.. tok noen bilder av bilen.. bestilte nye lykter , grill , skjermbreddere osv i går også.. crystal edge baklykter , angeleyes hovedlykter, klare sideblinkers , 2 raders grill og gti-skjermbreddere. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 feite hjul der.. hvor mye har du senket?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 akkurat hvor mye vet jeg ikke siden det er høydejusterbart.. men tro det er rundt 60/50.. skurrer litt bak ennå men.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Har styling å selge om du er intresert? bakleppe og sideskjørt, ikke brukt, klar til lakkering Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 da var stolene montert.. ble litt dårlige bilder da det er mørkt ute..kan ta nye hvis det er ønskelig når det blir lyst.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 jaja.. handla mere stash.. 10" .. tåler 350W rms stk.. dobbeltspole elementer.. Så da blir det å bygge kasse i nermere fremtid. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Ser jo veldig bra ut dette da:) Kjøpe litt om gangen funker:) Lykke til framover:) Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 startet å bygge kasse i dag.. 70x30x30 ( 67.5L ) bygget i 22mm sponplate ( og nei jeg er ikke flink til å bygge kasser ) Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 nå er jeg kanskje vanskelig med deg,men hadde det ikke vært smart og hatt en skrå på veggen på kassa for å få den så lang inntil seteryggen som mulig for å spare plass?? er noe jeg har gjort opp gjennom årene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 nå er jeg kanskje vanskelig med deg,men hadde det ikke vært smart og hatt en skrå på veggen på kassa for å få den så lang inntil seteryggen som mulig for å spare plass?? er noe jeg har gjort opp gjennom årene.. mulig.. men jeg skal ha forsterkerene på baksiden av kassen.. så det spiller ingen rolle om det er skrå der eller ikke.. dessuten har jeg ikke noe verktøy til å kappe skrå på platene.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg