icemanx Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 kassa "ferdig" og montert i bilen. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 var ute å vasket i dag.. tok noen bilder av bilen.. bestilte nye lykter , grill , skjermbreddere osv i går også.. crystal edge baklykter , angeleyes hovedlykter, klare sideblinkers , 2 raders grill og gti-skjermbreddere. Kul bil. Ikke noe mere "hokus pokus" enn råe felger og bra senk ...:magic: Ser nye hovedlykter står på bestillingslista, det er ikke dumt da org. G3 ikke er noe særlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 var ute med kameraet en tur i går.. dårlige bilder da kameraet mitt suger hardt.. ( ønske seg eos 400d ) Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Strøken bil.. fin golf =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Fin bil, liker stilen på den, minner om 3-ern min:P Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 nye deler montert.. skal lakkeres osv til høsten men måtte prøve for å se hvordan det ble.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 startet på monteringen av bredderene i dag.. limes med sikaflex og skal popnagles fast når sikafleksen har tørket.. Bak skal jeg montere i morgen tenker jeg :) Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Fin bil du har skaffet deg :) den rødfargen er fin. men når du snakka om hellakkering, åssen farge hadde du planer om? Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 samme farge.. nylakkert tornadorød er pent :D kan vel legge ut bilder med bredderene montert også.. har litt problemer med at limet ikke sitter i overkant av bredderene.. hverken sikaflex eller rutelim sitter :S Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Fin fin golf! :omfg :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 virkelig pen golf det der! ble snyggt med "bredderne" også! kjører liksom svart "breaken" helt ut:) fin farge kombo! må bare spør... er det du som bruker gryn på bilen? eller betaler dama di for tinga? :) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 er hun som betaler for delene ja.. jeg har min egen bil å svi alt for mye cash på :P men skruingen er det jeg som tar meg av.. skal bytte begge ytre endeleddene på golfen til uka.. var så slitt at når jeg tok tak i felgen så flytta den flere cm på seg.. syntes den var litt rar å kjøre ( når jeg slapp gassen så hoppet hele bilen til siden ) :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 kult! :) faen det var litt skummelt da! kan ikke sende dama ut på veien med en livsfarlig bil:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Dæven, det må jeg virkelig si.. Så utrolig mye felger og senk kan gjøre på en bil! Dette er denne virkelig et eksempel på.. Jeg sier rød\hvite IKKE cyrstal clear baklamper, nye hovedlykter og klare blinkers i fangeren. Da er du i mål faktisk i mine øyne. Felgene er helt nydelige :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 planen er : nye hovedlykter, nye lykter i fangeren forran , nye baklykter og en liten spoiler på bakluka. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg