Gå til innhold

støy i "cockpiten" på golf II

Ranger emnet

lazzario

Anbefalte innlegg

Golf II er vel generelt dårlig isolert. Flere har vel merket at man hører vinden suse osv når man ligger i rundt 70 - 90 km/h. Nå som høstværet kommer har jeg lyst til å stenge vinden og bråket ute! ;) Noen som har noen råd eller forslag til hvordan man skal føle seg litt mer "isolert" i golfen ? =) Flere som er lurer, eller er det bare meg ?

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Tror nok du tok sterkt feil der ... hele poenget med noisekiller er at det skal være lettere en asfalt - fant ikke noen tall, men vet det er mye lettere en asfalt - ved samme demping ..

ok2k.. om du leste posten min så så du at det var utformet som et spørsmål :)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

hmm jeg var faktisk på vei for å ta UT støydemping av mine golfer jeg. dere er rare...

WORD :)

ut med tepper baksete og isolasjon.. vekt er din fiende :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft! Golf veier så lite fra før av atte man kan stappe inn så mange tepper og alt mulig dritt man vil, og den veier fortsatt mindre enn mange andre biler :D

Danna, hva skal jeg skru opp med a ? Da man har uvedkommede inni bilen til å plukke ut det du har funker det jævelig dårlig! Jævla frekke faanskaper..

Men fått fiksa hullene i dørene og bulker nå. 4 nylakkerte dører + skjerm :D

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider