Gå til innhold

Spinning med Audi 100/5000 Turbo

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, orginale ladetrykket er knappe 0.4 bar. dem hadde også en motor som heter KG uten katalysator og mindre elektronikk, denne hadde rundt 180 hk. Gromme biler med fine sperre muligheter ;)

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0.9 bar tåler den før du må ha noe tileggsprut, begynner å gå magert ved 1 bar. Vi hadde bredbåndslambda på bilen, så vi sjekka helt opp til 1.2 bar, da gikk den veldig magert, men den gikk utrolig bra!

 

Men på 0.9 bar holder nok motoren lenge.

Eneste du trenger er en bleedventil på vakiumslangen som går inn på hjernen, da hjernen kutter vis den får mer enn 0.6 bar.

(bleedventilen stiller du inn så allt over 0.6bar går utenom, Har denna enda tror jeg vis du er int..)

 

Også trenger du en bleedventil til å justere turbotrykket :) Happy tuning!

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understyring <3

 

Neida, nokså rått

 

selfølgelig får du understyring når begge bakhjula går akkurat likt, og vil dermed presse fronten fremover, helt til du får nok effekt (turbolagg skjønner du..) og river løs bekke bakhjula... Understyring meg i ræva:P

 

Klarer akkurat samme understyringa med min mercedes...

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0.9 bar tåler den før du må ha noe tileggsprut, begynner å gå magert ved 1 bar. Vi hadde bredbåndslambda på bilen, så vi sjekka helt opp til 1.2 bar, da gikk den veldig magert, men den gikk utrolig bra!

 

Men på 0.9 bar holder nok motoren lenge.

Eneste du trenger er en bleedventil på vakiumslangen som går inn på hjernen, da hjernen kutter vis den får mer enn 0.6 bar.

(bleedventilen stiller du inn så allt over 0.6bar går utenom, Har denna enda tror jeg vis du er int..)

 

Også trenger du en bleedventil til å justere turbotrykket :) Happy tuning!

 

Trenger du stk bleedventiler? Ein til vakumslangen, og ein til å justere turbotrykket? Er det vanskelig å montere bleedventil? Kva er prisen på noe slikt? Dyre saker? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår