Gå til innhold

2.0 gls

Ranger emnet

alekspp

Anbefalte innlegg

jeg har mere hk i omegan min hehe jeg har 122 hk pluss at jeg ikke har servo og da kan man plusse på 5hk så da blir det 127hk! hehe ;) går som et lyn! burner godt, jeg har 2.0 LS 87- setevarmere foran og det er vel det eneste hehe

TOSK Sæther...

Blir jo ikke mere hk i motoren din for det.....

Du har fortsatt de normale 122..

Men de som har servo vil da tape noe hk krefter utfra de 122 orginale..

Alekspp: Grunnen til att noen har 115hk er fordi de som er 88 og nyere kom med c20ne som har katalysator.

De eldre hadde 20se og 20ne motorer uten katte..

Cd diamond kom med alt utstyr bortsett fra a/c og skinn som nevnt før her.

Utstyret beror litt på årsmodeller på de mest ekslusive..

Mvh Håvard..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TOSK Sæther...

Blir jo ikke mere hk i motoren din for det.....

Du har fortsatt de normale 122..

Men de som har servo vil da tape noe hk krefter utfra de 122 orginale..

Alekspp: Grunnen til att noen har 115hk er fordi de som er 88 og nyere kom med c20ne som har katalysator.

De eldre hadde 20se og 20ne motorer uten katte..

Cd diamond kom med alt utstyr bortsett fra a/c og skinn som nevnt før her.

Utstyret beror litt på årsmodeller på de mest ekslusive..

Mvh Håvard..

hehe trodde faktisk du skulle ta den,

Du som har skrudd bil i over 10 år greier som du forklarte og skulle lære meg ting og tang

Og for det andre tar du feil med katalysator greiene. Lamdasonde er det som gjør forsjellen. i 88 begynte de med lambdasonde..............

katalysator har det alltid vært

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe trodde faktisk du skulle ta den,

Du som har skrudd bil i over 10 år greier som du forklarte og skulle lære meg ting og tang

Og for det andre tar du feil med katalysator greiene. Lamdasonde er det som gjør forsjellen. i 88 begynte de med lambdasonde..............

katalysator har det alltid vært

Å lambdasonde sitter kun på de som har katalysator sæther.

Sorry att jeg ikke skreiv eksakt riktig her klokka halv tre om natta etter å ha vært på jobb i 17 timer..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider