stenny Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hei... Æ lurte på kor æ kunne få tak i en sånn RS fanger nån plass? vest nån har en ligganes såm de har løst å sæll så har æ vært interresert i d :) e å interresert i RS sideskjørt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Det der er en RS leppe som er tredd på en standard sierra fanger av eldste typen om jeg ikke tar helt feil..Disse leppene er vel ikke akkurat lette å oppdrive lenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XnuKe84 Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hehe..jeg har akkurat fått tak i den leppa og skjørtene. Har leitet i 2 år etter å få tak i, man får noe lignende i glassfiber..Tror det var på http://www.bsbildeler.no .. Disse RS greiene er av plast å tåler en trøkk..jeg ga 2500 for en herpa bil med denne leppa på og skjørtene, har pussa i snart 30 timer på den og har en del igjen pga et par skader og elendeige lakk jobber av tidliger(e) eier(e). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg