Gå til innhold

Blir ikke lyd i anlegget. (Har husket remote)

Ranger emnet

SSRFW

Anbefalte innlegg

Hei nok ett anlegg som ikke det blir lyd i. Det eneste som kommer er utrolig svak lyd selv om gain og volum står på flatt jern. Man kan ikke kjenne at subben beveger seg i det hele tatt. Men hører det såvidt hvis man legger øret nedtil. Er en Audison 1.1K forsterker. Spilleren er Pioneer DEH 9800BT. 50mm2 kabler. Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en Pioneer DEH-P7600MP, der må AUX skrues på i tillegg til SW ON. Dette gjøres i "rootmenyen" altså når jeg skrur av spilleren og holder inn func eller hva det heter. Vet ikke om det er likens på din men du kan jo sjekke, men jeg erindrer å ha hatt nøyaktig samme problem der akkurat dette var løsningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det ja? Vet ikke engang om jeg har AUX men det skal jeg sjekke:)

Ligger 14.35V over batteriet når bilen sviver og like mye bak ved forsterkeren. Hvis jeg straffer på med Loudness, Superbass osv så begynner subben å dirre såvidt, men helt minimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger 14.35V over batteriet når bilen sviver og like mye bak ved forsterkeren. Hvis jeg straffer på med Loudness, Superbass osv så begynner subben å dirre såvidt, men helt minimalt.

Sikker på at subben ikke har brent seg fast?

Kan du bevege subben inn å ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja jeg har vel heller ikke AUX utgang hehe, men det er det funksjonen heter hvis jeg ikke husker helt feil, kan jo ut og sjekke selv hvis du ikke finner noe, men prøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan AUX skal ha noe å si!? Det er jo bare for å aktivere hvis du har koblet til f.eks en iPod eller lignende...!

Jeg har AUX deaktivert på min Pioneer i allefall..

Men er det ikke noe lyd i noen av høytalerne dine? Eller er det kun basserne som ikke spiller?

Prøv å still gain på minimum og sjekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte på på både AUX 1 og 2 i menyen nå, var ingen forandring! Subben er helt ny og kan dyttes frem og tilbake! Satte også inn en annen forsterker Audison 2.9 eller noe slikt, det ble ikke noe mer futt da:/ Hele anlegget er jo nytt.. Skjønner ikke helt hvor det kan være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider