Power-Hand Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Har holdt på med denne lenge, har bare sittet i en halv time per dag med denne.. Håper dere synes det er bra : ) Kommentarer Ønskes :) Org. Mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Satt litt å tenkte å så litt på modden, Skulle kansje gjort taket og vinduene litt høyere, men men.. det ble sånn som det ble ; ) Første gang jeg har årdna med intercooler på en mod : p Synes kansje den ble litt flat ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 No comments ? :( : p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 ai ai:D den var stili:) likte felgene:) må prøve en 300zx neste gang:D rååå bil:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Takk Takk.. ; ) Ska gjøre det.. Men det var lite comments folkens ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 smooth 100% naturlig. denna var helt rååååå:cool: skal gi deg en karakter 9/10 Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Takk : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Comments folkens ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg