88modell Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Har en 90 modell omega som speedometeret ikke fungerer på. Vaieren er ny og det er også selve speedometeret! Dreiv å skrudde litt i dag og skrudde ut den delen som sitter i girkassa. Så kommer spm. skal speedometeret bevege seg når jeg skrur på det grønne hjulet? Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 ja... men må snurre fort da... klarer d ikke med fingra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 ok...men noen som vet hvor jeg kan å tak i en ny( den delen som vaieren sitter i) ? Har opel fortsatt disse delene? Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 er det tannhjulet som er herpa da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 nei..fant ut nå at den er i orden...får ta å ta ut speedometeret å se om vaieren går rundt når jeg kjører. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 ja d er vel det enkleste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg