Gå til innhold

tidliger trykk på en 1,8T

Ranger emnet

audi_s4

Anbefalte innlegg

Realt ute på glattis her nå. Hvordan få mer eksos ut av en 1,8t uten å øke motorvolumet. skulle gjerne hatt fart på snurra litt før enn sånn den er nå. Det sitter en k16 snurre i bilen med hohonester grenerør. Er det noe håp om å få til det uten at man må koste på et helt mål med tusenlapper...?:rolleyes:

S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi_s4

Realt ute på glattis her nå. Hvordan få mer eksos ut av en 1,8t uten å øke motorvolumet. skulle gjerne hatt fart på snurra litt før enn sånn den er nå. Det sitter en k16 snurre i bilen med hohonester grenerør. Er det noe håp om å få til det uten at man må koste på et helt mål med tusenlapper...?:rolleyes:

Kjøp en greddy Profec B. Holder wastegate-actuatoren helt lukket fram til ønsket oppnådd trykk i motsetningen til den crappy originale solonoiden. Fikk ladetrykk på en 300 o/min lavere selv på vraket mitt.. :D ;)

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi_s4

Litt annerledes på intergrert wastegate. Må nok ha en litt større tipper jeg. må nok tilbake til 5'rn ja. Detta 4 sylindra greiene er jo håpløst.hehe

Nah.. vil ikke påstå det.. Er ikke _så_ mange 5'ere som kjører fra meg på banen da.. Og jeg har jo fortsatt ikke gjort noe med toppen og bunnen..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rozar

Kjøp en greddy Profec B. Holder wastegate-actuatoren helt lukket fram til ønsket oppnådd trykk i motsetningen til den crappy originale solonoiden. Fikk ladetrykk på en 300 o/min lavere selv på vraket mitt.. :D ;)

Ka koster denne da?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider