Gå til innhold

Senkesett til golfen

Ranger emnet

_Ice-T_

Anbefalte innlegg

Skal ha meg nytt senkesett til golfen til sommeren.

Har fra før av gule koni (justerbar hardhet front) med apex fjærer. Men jeg har ikke tüv papirene på de så får jeg ikke sett nr på de pga at det ikke er så synlig små skrapa vekk, kjøpte hele settet for 800 på ett høggeri, settet sto på en vr6 som var kræsja, men det funka jo ;)

Tenkte på vmaxx eller hva det heter, justerbart hvertfall.

Men må jo høre med dere som er dreven på dette, hva dere vil anbefale :)

Pris på rundt 3-4 store, om det koster mer så får jeg vurdere det, vil ha noe som jeg ikke blir misfornøyd med, men kom med forslag om det er noe dere har erfaringer med.

Stivheten er jo og viktig, liker at det er stivest mulig og subber minst mulig :D

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi...

Første turen var helt jævlig! for den var helt sykt stiv!

Men etter en stund ble de gode!

Klart de er stive enda.

Er vell ikke bare du som ble vandt med de da?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :D

Regner med at et blir vmaxx settet da :)

Men hvor vil dere anbefale at jeg kjøper settet?

Eyecandy har settet til 5 lapper, noen som vet om en billigere/bedre plass... biln skal på EU i Mai så jeg må vel nesten få litt fart på sakene ;P

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :D

Regner med at et blir vmaxx settet da :)

Men hvor vil dere anbefale at jeg kjøper settet?

Eyecandy har settet til 5 lapper, noen som vet om en billigere/bedre plass... biln skal på EU i Mai så jeg må vel nesten få litt fart på sakene ;P

Har ikke sett noe billigere i norge. Vet ikke om danmark \ sverige kan være et alternativ.

VW Passat 2008 2.0 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe billigere i norge. Vet ikke om danmark \ sverige kan være et alternativ.

Blir jo toll og det der da om jeg bestiller fra utlandet, det er vel ikke så mye å hente på det siden settet er såppass billig fra før :wonder:

Har du noen linker til sider fra danmark/sverige?

Finner bare eyecandy her i Norge som selger settet.

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider