Cyberbamsen Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hei, Vet ikke helt om jeg la denne tråden på riktig sted, men håper noen leser det :) Jeg har en Skoda Octavia Slx som jeg har tenkt å sette litt styling på. Front og bakfanger + sideskjørt og en litt stilig spoiler regner jeg med. Men jeg bare lurer på hvordan jeg skal gå fram for å få dette "registrert" hos disse skumle folket som jobber i biltilsynet. Hva bør jeg tenke på, ha i orden osv FØR jeg bestiller stylingen ? Jeg vet at ALLE delene som jeg bestiller er TÜV godkjennt. Bør det da være noe problem å få dette registrert ? Alt av svar kommer til nytte folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Trenger ikke registrere styling. Er det tuv-godkjent har du hvertfall ikke noe å "frykte" Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberbamsen Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 ikke ? Må man ikke ha alt i "papirene" og vogn kortet osv dersom man har andre deler enn det som er Orginalt ? Hvis jeg skal ha andre speil f eks, Må jeg ikke da "godkjenne" dette osv ? Er vel kanskje "godkjenne" som er det riktig ordet her... Få alt sammen godkjennt :) Men det bruker da å gå greit dersom man har tuv papirene i orden ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Felger må godkjennes, styling må ikke. Det finnes diverse regler for montering av styling, men det går på ingen spisse kanter som er farlig for fotgjengere osv. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Så lenge bilens bredde eller lengde blir endret dramtaisk i forhold til original er det ikke noe å tenke på. Samt at det ikke skal være skarpe kanter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberbamsen Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Åja skjønner :) hehe, Men da er det jo bare å sette i gang med å bestille ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 skjermbreddinger har de en tendens til å reagere på... og aluvinger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Hvis du skal bytte ratt osv, må det godkjennes, men ikke bytte av bodykit osv. Så lenge det ikke er et kamikaze kit som bygger 1 meter til hver side og gjør bilen 2 meter lenger foran og bak ;) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg