VOLVO 1983 Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hei... Jeg lurer på om det finnes interesse blandt folket i Bodø og omegn(F.eks Fauske, Beiarn, Misvær Osv.)for å ha et "Streetmeet"? Tenkte man kunne ha det Bak City Nord, eller en annen lur plass? F.eks Skytebanen? Stor asfaltplass der! Ikke noe Formelt treff, men eventuelle interesserte klubber kan jo bare skrive her! Hvilken dato passer best? Tror det er tid for å legge på Sommerluggene nå snart. Treff i begynnelsen av April, kanskje i midten av April? Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0m3ga A Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ja hadde vert kult med et "treff" der man kunne møtes og prate sjit og sånt. Bare si ifra norti de blir så kommer jeg ogsågrinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Må se om jeg har jobb eller ikke ;) Og må se an føret, mest lyst å komme med Mantaen hvis jeg skal på no sånt ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Hei igjen... Høres bra ut! Noe mere interesse? Hadde jo vært VELDIG artig! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Sikkert mulighet vist jeg har hatt bil... Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 jess, det hær hørtes jo ikke så dumnt ut da!! sku ha fådd te nåkka alla av max power træffe som va bakom city nord?;S å prata med snutn, om vi fikk lov te å lag ringa;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hei igjen... Er god sort dette! 14. April eller 21. April, hvordan høres det ut? Har folk fått på sommerluggene til da? Si deres mening angående dato! Blir selfølgelig for alle Bilmerker, Modeller, Motor også videre:) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Passer begge alternativene for meg ;) Mantaen har alltid sommherhjula på :P Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hei igjen! Gode greier, dere kan jo legge ut link til tråden i div. merke forum. Alle må da vell ha fått på sommerfelgene til den 21.April? Er jo Vårmønstring i Mai tror jeg, så får man en liten prøvemeet først:P Koselig å møtes, kanskje grill. Var jo så kjipt at Isbanetreffet ble avlyst, derfor jeg synes det hadde vært kult med et Møte;) Stian: Angående lovlige rundinger vet jeg ikke hvordan man går fram! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 okeij, menn da må æ vest få skjeltan på biln snart;D hmmm, næij har heller ikke snøring;S menn snutn har sekkert nåkka dem sku ha sakt i førbindelse med det, bi jo kjipt før dem med my motor, å kansje ikke så steike fin bil, att dem ikke får vist oss nån ringa!;S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0m3ga A Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Ja skulle så apsolut ha fått årdna no spining. Blir ikke sommer stemning om man ikke kjenner lukten av svid gummi:cheers: :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hei igjen! Gode greier, dere kan jo legge ut link til tråden i div. merke forum. Alle må da vell ha fått på sommerfelgene til den 21.April? Er jo Vårmønstring i Mai tror jeg, så får man en liten prøvemeet først:P Koselig å møtes, kanskje grill. Var jo så kjipt at Isbanetreffet ble avlyst, derfor jeg synes det hadde vært kult med et Møte;) Stian: Angående lovlige rundinger vet jeg ikke hvordan man går fram! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile 21. april er en veldig dum dag. Er KNA-messe i Nordlandshallen den helga. Er mange som er oppdatt da. Som f.eks meg selv. Er med på streetmeet, men ikke denne helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hei igjen... Flott at folk viser interesse :) Morty00: Jeg har jo skrevet at folk må si sin mening, så bra at du gjør det! :) 21. er altså uaktuelt. Noen andre forslag da? Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Alle må da vell ha fått på sommerfelgene til den 21.April? Sommerdekkene kommer på når jeg får dem :afro bestilte nye dekk og felger i går. 17" er på vei :win Hei igjen... Flott at folk viser interesse :) Morty00: Jeg har jo skrevet at folk må si sin mening, så bra at du gjør det! :) 21. er altså uaktuelt. Noen andre forslag da? Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Snakker rett fra levra jeg da :) Btw: Alle som har mulighet må komme innom KNA-messa 20-22 april. Blir sinnsykt fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 KNA messe? det vil si?;S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg