Gå til innhold

Noen som kjenner til denne 245TIC?

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er så ufattelig tragisk å høre folk klage på priser..hadde det stått 70+ lapper der hadde jeg skjønt det..

kjøp en 240Turbo til ca 30 lapper så får du ikke stort å sammenligne med tror jeg..da erru heldig!

Vis bilen er bra for rust som det sies å er like fin som på bildene å med tanke på at den er godkjent me den motoren så erre ikke gærnt..

så prutmakere..kjøp dere et skabb å sveis rust te krampa tar dere å send den til lakkering å kjøp en FKmotor å godkjenne osv.. så skal dere strax se at det kansje heller hadde lønt seg å kjøpe en litt dyrere bil å pusse opp som var igrunn bra for rust..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig der ja. Bare se på finn.no og så ser dere at man får faktisk kjøpt 86.mod til over 30tusen kr. Samt flere 92-93 mod til nesten 50tusen.

Skal få bilder av motorrom og der der er rust løpet av dagen. Så kan vel legge ut bildene løpet av dagen.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så ufattelig tragisk å høre folk klage på priser..hadde det stått 70+ lapper der hadde jeg skjønt det..

kjøp en 240Turbo til ca 30 lapper så får du ikke stort å sammenligne med tror jeg..da erru heldig!

Vis bilen er bra for rust som det sies å er like fin som på bildene å med tanke på at den er godkjent me den motoren så erre ikke gærnt..

så prutmakere..kjøp dere et skabb å sveis rust te krampa tar dere å send den til lakkering å kjøp en FKmotor å godkjenne osv.. så skal dere strax se at det kansje heller hadde lønt seg å kjøpe en litt dyrere bil å pusse opp som var igrunn bra for rust..

Det er jeg enig i, noen bare må klage uansett pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig der ja. Bare se på finn.no og så ser dere at man får faktisk kjøpt 86.mod til over 30tusen kr. Samt flere 92-93 mod til nesten 50tusen.

Skal få bilder av motorrom og der der er rust løpet av dagen. Så kan vel legge ut bildene løpet av dagen.

er ikke alltid det folk forlanger som er den reelle prisen. er jo mangen som sikter så høyt at dem må senke prisen mangen ganger før noen biter på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,ikke hva jeg har erfart ivertfall. Skulle egentlig handle meg en 92.mod 240 til 30tusen for noen uker siden. Men hadde den på bukk og fant en rekke feil osv. Var litt overtfalte rust på hjulbuer, men var fin under. Men jeg prøvde å prute ned prisen oim at bremser måtte fikses opp, samt at dørtrekk var "misshandlet" og motor var tung startet. Men selger nektet å senke prisen og løy oss rett oppi trynet om at alt var i orden. Dama var ikke særlig happy for å si det sånn.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bilder og litt mer info.

Bakerst_p_tak_mot_bakluke1.jpg

Bakerst_p_tak_mot_bakluke.jpg

Frer_sete.jpg

Hyre_fordr.jpg

Hyre_forskjerm.jpg

List_slept.jpg

motor.jpg

motor1.jpg

motor2.jpg

motor3.jpg

motor4.jpg

rift_nederst_p_baksete.jpg

Turbo_felg.jpg

Venster_forskjerm.jpg

Venstre_forskjerm1.jpg

Vognkort.jpg

Litt mer info:

Kan jo nevne noen andre ting å, Ny front rute sommer 2006, nye fjærbeinslager begge sider, alt nytt i fører sete uten om trekket, nytt batteri ( biltema). Bilen har original lakk så det er jo noen små stenssprut rundt omkring. Det som var mangler på eu- godkjeninga var skilt lys bak venstre, ende ledd høyre. Og motor fester noe myke men måtte ikke byttes. Motor fester følger med. Har bare brukt volvo original deler.

Hmmm, hva tror dere?

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt surt å betale så mye for en bil som må fikses på men husk at det er en bil som er så og si 20 år gammel, å for så vidt u-rørt karosseri så er det ikke ille. så jeg trur den er verdt det. men jeg synes at biler er verdt det en person er villig å betale for den, så synes du det er en fin pris så handler du å driter i om folk sier at "kunne jo fått samma bilen til 20,000":hammer

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er på jakt etter en 240 uten rust, da sier jeg lykke til... Selv om man finner en bil som ser ut til å være rustfri, så dukker det alltid opp noe når man begynner å titte nærmere. Skal bilen være rustfri, må den jo nesten være nylakkert, da vet man jo ingenting om grunnarbediet som er gjort. Bedre med original lakk, så får man et ærlig bilde om hvor mye rust det er.

Volvo 945 S 2.3 (1995) B230FK

Volvo 244 DL 1975

Volvo 240 GL stv. 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulbrandsen_Racing: Sikker på at det ikke er en M47 da? Synes det ligner veldig jeg da. Er ikke sikkert det blir noe kjøp, iom at det er et stykke unna. Skal ta kontakt med eier så vi eventuelt kan bli enig så han. Må kanskje go snakke litt me`a mor om å låne litt:p

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider